A Full-Gas Racing team Supestock 1000 világ kupa csapata ismét "átkompolt" az öreg kontinensről a most szó szerint ködös Albionba.
Az első szabad edzés előtt derült ki, hogy nem az előre várt Forma1-es régi pályán (a világ talán leggyorsabb pályája volt), hanem egy új, lerövidített körön kell a csapat két ifjú versenyzőjének helytállnia. Ez a ring inkább hasonlít egy felnagyított gokart pályára, legalábbis az új részei, így nem éppen az ezres gépeknek kedvez. Egyébként meg ráz, dobál, rumplis és még van egyéb baja is, de egy biztos mindenkinek egyforma. Az első körök megtétele után csapatunk éktelen futómű beállításba és áttételezésbe kezdett. Megint megkezdtük hátrányunk ledolgozását, ami egy első éves csapatnál már csak ilyen. Pontosabban nem ismerik a versenyzők a pályát, és a motor beállításokat is vllámgyorsan kell kitalálni, illetve eltalálni. A rövid, huszonöt perces szabadedzés után az első mért edzésen sokat gyorsultak versenyzőink annak ellenére, hogy az edzés elején Balázs pont Viktor előtt elcsusszant. Egy fékkar csere után aztán ismét harcba szállt és a szabadedzésen futott 1.33.4-es idejét 1.32.5-re javította. Viktor az ismerkedés alatt 1.35.7-et ment, de a mért edzésen már 1.32.7-re javult, így közvetlen Balázs mögé kvalifikálta magát. Így aztán a 32. és 33. hely egyenlőre a miénk, és hogy milyen sűrű a mezőny arra jó példa az hogy három másodpercbe Viktor előtt pont 22 versenyző fér be. A legjobb időt a tavalyi szezonban is több versenyt nyerő Corti futotta 1.28.64-el. Az ő tempójára jellemző, hogy Biaggi a SBK-al kb. egy másodperccel tudott jobbat. A suzukisok között a 4-5. helyet foglalták el fiaink megelőzve több K7-es GSX-R-t. Mi egyenlőre k6-osokkal nyomjuk (egyedül a mezőnyben), talán az év második felére mi is tudunk váltani, most meg addig nyújtozkodunk ameddig a takarónk ér. Ennyit a pénteki napról, most tatarozzuk Balázs motorját, és még próbálunk a beállításokon csiszolni.
Kispataki Viktor: A pálya elég lassú de a vonalvezetése tetszik, elég izgalmas. A minősége viszont rossz, sok helyen megdobja a motort. Ahhoz képest, hogy kétszer léptünk a pályára szerintem jó időt mentünk, mert csak négy másodpercre vagyunk az elejétől. Holnap még kellene egy-két másodpercet javulni, feltéve ha nem esik az eső.
Németh Balázs: Monza után, ami egy nagyon gyors pálya, fura volt ez a csiki-csuki pálya. A mai nap arra ment el, hogy a beállításokat megtaláljuk. Az időmérőn sokszor voltam a boxban, voltak még problémák, és még nem hoztam ki magamból a maximumot. Holnap megpróbálok még javulni.