Két szakasz, két borulás

AutoPort.jpgIzgalmasan kezdõdött az AutoPort4 Kupa: a Touareggel ismerkedõ Liszi László elbillentette az autót az egyik jobbos kanyarban, és oldalára dõlt a VW. A második szakaszon ugyanezt hajtotta végre Ács László, csak sokkal nagyobb sebességgel.

A rajtot követõen egy 20 kilométeres szelektívet kellett teljesítenie a mezõnynek, amely két körbõl állt, így egy idõ után keveredtek egymással az autók. Gyors egyenesek és derékszögû kanyarok váltották egymást a pályán, amely nem szûkölködött látványos ugratókban sem. Az egyik kanyarban lassú tempónál billent el a Touareg, így az autót nem érte károsodás, de a szélvédõt és az oldalsó tükröket ki kellett cserélni. Liszi László elõször versenyez a 320 lóerõs versenyautóval, így érthetõ, hogy nem találta meg elsõre az összhangot vele. A második szakaszon érezhetõen visszafogottan autóztak, mindezekkel együtt a nyolcadik helyen állnak.

A második, 35 kilométeres szakaszon  9 kilométerrel a vége elõtt az Ács-Bagics pároskötött ki az út szélén az autó oldalára dõlve. Mivel nekik nem sikerült visszaborítani a Nissant, a csapat szervizkamionja sietett a segítségükre, és a versenyzõk forfaitoltak (vagyis a büntetésekkel terhelve, de megjavítják az autót és elrajtolnak holnap).

AutoPort2.jpgAz élen nincs meglepetés, Kis Sándor mögött ezúttal is Gál István áll a második helyen és Zapletal a harmadikon. A második versenyét tölti együtt az új Nissannal Kristóf Márton, és a múltkori balszerencsés hétvége után jelenleg a negyedik pozícióban állnak. Mögötte az a Sarrang-Stark páros következik, akik most igazán örülnek annak, hogy automata váltós autóban ülnek, Sarrang Balázs ugyanis nemrég szalagszakadást szenvedett a bal lábán. A szervizben két mankóval közlekedik, de az autóban ülve nyomja a gázt! Mégsem indult el az Dodge-dzsal Horváth Béla, mert bár a versenyautó elkészült, nem akart kockáztatni. A zöld Bowlerrel így újra a Fuszéder-Nagy kettõs versenyez.

A Challenge Kupában sem történt nagy meglepetés, továbbra is Birnbauer Zoltán uralja a mezõnyt. Újra versenyben van viszont Gábor Attila, akinek elkészült a Pathfindere. Az autó néhány technikai újításon is átesett, de a legszembetûnõbb a külsején történt változás: a szürke színt a páros neonzöldre cserélte!

Nem hivatalos sorrend, csak a szelektívek ideje alapján:

1. Kis-Czeglédi 41:06

2. Gál-oroszlán 42:19

3. Zapletal-Janacek 42:57

4. Kristóf-Simon 45:56

5. Sarrang-Stark 46:38

6. Varga-Hujber 51:55

7. Lukács-Ferke 52:57

8. Liszi-Maurer 56:00

www.tereprallye.hu