A MASTER CARS versenyzői és versenyautói túl vannak a Veszprém Rallye első napján, de sajnos vannak akik ismét nem láthatták meg már az első napi célt sem.
A kemény veszprémi pályák első áldozata sajnos új felállású párosunk a Fabinyi – Vlcskó kettős volt, pedig most debütáló hölgynavigátorunk nagyon jól „úszott” a mélyvízben, párosunk nagyon élvezte a murvás pályákat. Ám sajnos a harmadik gyorsasági szakaszon kiszakadt a Renault Clio bal első futóműve és hiába, hogy már csak néhányszáz méter volt hátra kénytelenek voltak feladni a versenyt.
Még szomorúbb, hogy a Hajdú – Fabinyi kettős is hasonló sorsra jutott, mikor a második körben az egyik gyorsaságin egyszer csak elnémult a Clio motorja és nem akart többé beindulni. Így párosunk az N3 géposztály harmadik helyéről volt kénytelen feladni a küzdelmet.
Annál örömtelibb volt a csapat újonnan elkészült EVO IX-es Mitsubishi Lancerében Szíjj Zsolt és Magyar Gábor szereplése. A páros szinte végig az N csoport élén autózott és végül a nap végén mindössze négy tized másodperccel maradtak le a kategóriát vezető páros mögött. Valamint az abszolút értékelésben is a nagyon előkelő nyolcadik helyen állnak.
A Borsi – Baranyai kettős – talán már mondhatni, hogy szokás szerint – nagyon keményen megküzdött a mai helyezésért! Megint meglegyintette őket a technika ördöge. Talán a túlmelegedett olaj miatt többször is alapprogramra váltott a computer ami miatt lelassult az autó. Aztán egy rajtnál leállt a motor és itt csak egy hajszálon múlott, hogy nem kellett feladniuk a versenyt. De persze párosunkat nem olyan fából faragták akik könnyen megfutamodnak a nehézségek láttán, így egy kis szerencsével behozták a célba a Subarut.
A szombati nap végén így az abszolút ötödik helyről várhatják a folytatást a könnyebbnek egy cseppet sem ígérkező holnapi versenynapon.
A vasárnapi napon további hat gyorsasági szakasz vár majd a párosainkra.
JUTASI KÖRÖZÉS
OMV – BIXXOL RALLYE – VESZPRÉM
A MASTER CARS HUNGARIAN RACING TEAM versenyzői túl vannak a Veszprém Rallye első hivatalos kilométerein.
A Jutapusztai prológgal megkezdődött a küzdelem az ellenfelek és a rekkenő hőség ellen. A szélsőséges időjárás miatt a szokásosnál ugyan jóval kevesebb néző látogatott ki a prológra de a legfanatikusabb rallye rajongók azért komolyan dacoltak a kánikulával.
Szokás szerint fordított rajt sorrendben léptek pályára a versenyzők így Clios egységeinket láthatta először a közönség. Sajnos mindkét párosunk beleesett abba a hibába amit még több versenyző is elkövetett, hogy egy körrel kevesebbet mentek a pályán, így mindnyájan tetemes időbüntetést kaptak, de ezt feledtette a jóízű és látványos autózás.
Sikeresen debütált a csapat újonnan elkészült EVO IX-es Mitsubishi Lancerében Szíjj Zsolt és Magyar Gábor. A páros előkelő helyet szerzett az N csoportban, így remélhető, hogy a versenyen is ilyen sikeresen folytatják majd a szereplést.
A Borsi – Baranyai kettős csak ma reggel próbálhatta ki végre a megújult WRC erejét egy rövid teszten. A próba remekül sikerült és a fiuk nagyon meg voltak elégedve az autó viselkedésével. A prológnak murvagumikkal vágtak neki, hogy egy kis tapasztalatot gyűjtsenek a holnapi napra ezen a szakaszon. A tapasztalatgyűjtés mellett ég a nagyon látványos kilinccsel előre történő autózás is belefért amiért nagyon hálás volt a közönség. A prológon ennek köszönhetően ugyan csak az abszolút 21. legjobb időeredményt írták a nevük mellé, de hát a közönség kiszolgálása itt sokkal fontosabb volt.
Holnap már az első éles versenynap következik, ahol bizony a stopperóra mellett továbbra is a kegyetlen hőség és a különösen nehéz pályák jelentik majd a legnagyobb kihívást párosaink számára.
A nagy hőségben a Gepárd Team Futárszolgálat jóvoltából egy üdítő és vérpezsdítő meglepetéssel is szolgál majd a csapat a rallye rajongóknak, így érdemes lesz majd felkeresni a MASTER CARS HUNGARIAN RACING TEAM sátrait a jutaspusztai szervízparkban!
VESZPRÉM – MASTER CARS 3 : 1
OMV – BIXXOL RALLYE – VESZPRÉM
Sajnos ilyen arányban arattak kiütéses győzelmet a technika ördöge és a nehéz veszprémi pályák a MASTER CARS versenyzői és versenyautói fölött.
A Borsi – Baranyai kettősnek amit a sors szombaton oda adott azt sajnos vasárnap a tizedik gyorsasági szakaszon el is vette. Nagyjából a szakasz felénél eltört a Subaru Impreza WRC első bölcsője és a fiúk a kormányozhatatlanná vált autóval csúnyán túl csúsztak egy kanyaron. Szerencsére nem ütköztek neki semminek, így sem nekik sem az autónak nem lett komolyabb sérülése, de fel kellett adniuk a versenyt.
A hétvége egyedüli örömét csapat újonnan elkészült EVO IX-es Mitsubishi Lancerében Szíjj Zsolt és Magyar Gábor szolgáltatta a csapat számára. A páros vasárnap is az N csoport élmezőnyében autózott és végül a futam végén mindössze kilenc másodperces hátránnyal értek célba az N csoport ezüstérmes pozíciójában a kategóriát megnyerő páros mögött. Valamint pályafutásuk eddigi legjobb eredményeként az abszolút értékelés kilencedik helyét is megszerezték.