A Wefox érkezésével teljessé vált a Milan mezszponzorainak listája és a MilanNews utánajárt, hogy a klub összesen mekkora bevételre tesz szert szezononként ezeknek az együttműködéseknek köszönhetően.
Mint arról beszámoltunk, a Milan partnerséget kötött a német székhelyű Wefox digitális biztosítóval, amelynek neve a következő mérkőzéstől szponzorként megjelenik a csapat mezének hátulján. Erre a klub története során először lesz példa. A Wefox felirattal ellátott mez pénteken debütál az Udinese ellen a San Siróban.
A MilanNews összegzése szerint a klub éves szinten körülbelül 40 millió eurós bevételre tesz szert a mezszponzori partnerségek és a sportszergyártóval kötött egyezség jóvoltából.
A Puma 2018 óta a Milan hivatalos beszállítója és a német sportszergyártó évi 13 millió eurót + bónuszokat fizet a klubnak. A mez elején megjelenő Emirates 2007 óta áll partnerségben a Milannal, amelynek 2010 óta a mezszponzora és ez éves szinten 14 millió eurót + bónuszokat hoz a kasszába. A Wefox 6-8 millió eurót fizet az új megállapodás részeként, míg a mez vállrészén megjelenő BitMex – amely tavaly augusztusban csatlakozott a klub szponzoraihoz – körülbelül 4 millió eurót utal.
A Pumával és az Emirates-szel is jövő nyáron, azaz a 2022/2023-as idény végén jár le az aktuális szerződés. A klub vezetősége Ivan Gazidis vezetésével már megkezdte a tárgyalásokat az együttműködések meghosszabbításáról és az éves pénzösszegek növeléséről.
Érdekesség, hogy a klub tavaly augusztus óta több mint 25 partnerséget kötött, ami pénzügyi szempontból is nagyszerű eredménynek számít az előző évekhez képest.