A Milan hivatalos közleményben jelentette be, hogy partnerséget köt a Konami japán videójáték-fejlesztő céggel.
Mint arról beszámoltunk, két év után nem folytatódik tovább a Milan és az EA Sports partnersége, miután 2022. június 30-án lejár az exkluzív marketing partnerség és a felek nem hosszabbítanak. A klub bejelentése szerint nyártól egy konkurens játékfejlesztő vállalat csatlakozik a szponzorokhoz.
“Az AC Milan és a Konami Digital Entertainment örömmel jelenti be egy hosszú távú együttműködés kezdetét, amelynek eredményeként 2022. július 1-től a Konami lesz a klub történetének első hivatalos tréningruházati partnere és egyben a Rossoneri egyik fő támogatója.”
A klub tájékoztatása szerint a következő szezontól a Konami eFootball logó megjelenik a férfi csapat edzőmezein, amelyet a Milanellóban tartott edzéseken és a mérkőzések előtt viselnek a játékosok a hazai illetve a nemzetközi porondon egyaránt.
Casper Stylsvig, a Milan igazgatója: “Nagyon örülünk, hogy újra üdvözölhetjük a Konamit a Milan családban, mint az egyik fő támogatónkat és a legelső edzőruházati partnerünket. Nagyon izgatottak vagyunk az együttműködésben rejlő lehetőségek miatt. Ezzel a partnerséggel klubként és márkaként egyaránt közösen új utakra törhetünk.”
“A Konami nagyon izgatottan várja, hogy ismét együtt dolgozhasson a Milannal. Hihetetlen lehetőség számunkra, hogy Európa egyik legnagyobb futballklubjának fő támogatójává válhatunk. Alig várjuk a közös munkát és együtt az innovatív partnerség létrehozását.” – tette hozzá Naoki Morita, a Konami európai elnöke.
A MilanNews bejelentette, hogy a Konamival szóló együttműködés részeként a klub összesen 45 millió euró bevételre fog szert tenni. A felek megállapodása 7 évre szól.