Gazdasági-adminisztrációs munkatárs álláspályázat

A Magyar Kerékpáros Szövetség gazdasági és adminisztrációs feladatok ellátásához keres munkatársat az alábbiak szerint: 

Főbb feladatok:

  • Számlázás, számlakészítés
  • Kiküldetési rendelvények, utazási elszámolások készítése
  • Teljesítés igazolások készítése
  • Banki tranzakciós forgalom feldolgozása
  • Támogatási elszámolások, hiánypótlások előkészítésében való részvétel
  • UP/NEP programban felmerülő adminisztratív feladatok ellátása
  • Szövetségi „Műhelytámogatás” projekthez kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátása
  • Leltározási feladatok támogatása
  • Válogatott felszereléseihez köthető nyilvántartás vezetése és nyomon követése (kiadás, bevétel, rendelés, készlet nyilvántartás)
  • Egyéb, a Szövetség vezetője (elnök, sportigazgató, főtitkár) által utasításba adott feladatok ellátása

Elvárások:

  • Minimum középfokú végzettség (érettségi bizonyítvány)
  • Excel program haladó szintű ismerete

Előnyök:

  • Kerékpársport ismerete
  • Számlázóprogramok ismerete
  • Gazdasági és adminisztratív munkakörben szerzett tapasztalat
  • Idegen nyelvtudás
  • Jó kommunikációs képesség

Foglalkoztatás:

  • Heti 40 órás jogviszony
  • Rugalmas beosztás
  • Bérezés megegyezés szerint

Fényképes önéletrajz és további információ: krusslak.anita@bringasport.hu

Magyar Kerékpáros Szövetség