Megkezdődött a VELUX EHF Kézilabda Bajnokok Ligájának 2011/2012-es szezonja

image

Több mint 650 ezer néző az arénákban, 300 millió sportrajongó a televíziók előtt, 24 csapat, 148 mérkőzés a mérlege a 2010/2011-es évad VELUX EHF Férfi Kézilabda Bajnokok Ligájának. A VELUX Cégcsoport tavaly szeptemberben vált névadó szponzorrá, amelynek értelmében három éven keresztül támogatja a bajnokságot.

Az új, 2011/2012-es szezon mérkőzései szintén a kézilabdasport rajongóinak millióit fogják szórakoztatni. Október 8-án magyar játékosokért izgulhattunk: az MKB Veszprém KC második mérkőzését is megnyerte, a vendég dán Bjerringbro-Silkeborg csapatát győzte le 32-25-re Veszprémben.
A VELUX EHF Férfi Kézilabda Bajnokok Ligájának 2010/2011-es évada kimagasló népszerűségnek örvendett: a stadionokban és a televíziók előtt több száz millióan követték nyomon a mérkőzések állását és izgulták végig a szezont.
„Véleményünk szerint a kézilabda kifejezetten az a sportág, melyben az elszánt győzni akarás és a gondosan, pontosan összehangolt csapatmunka egyszerre van jelen. A Cégcsoportnál mi is hasonló értékek mentén dolgozunk, mindennapjainkat és vállalati kultúránkat is áthatják. Csak így lehet sikeres a vállalkozásunk világszinten” – nyilatkozta Őz Beáta, a VELUX Magyarország Kft. értékesítési vállalatának ügyvezetője.
A szerződést tavaly szeptemberben írta alá a VELUX Cégcsoport és az Európai Kézilabda Szövetség marketingszervezete, melynek értelmében három éven át a tetőtéri ablakok gyártásáról ismert vállalat nevét viseli majd az európai férfi kézilabda bajnokság. A döntés a korábban már támogatott, 2010-es Bajnokok Ligája tavaszi döntője után született.
Az újabb, 2011/2012-es évad szeptemberben vette kezdetét a kölni nyitómérkőzéssel; a szezon alatt 24 csapat 148 mérkőzését követhetik figyelemmel a mérkőzésekre kilátogató szurkolók valamint európai tévénézők milliói.
A VELUX Magyarország Kft.-ről
A VELUX az építőanyag-ipar egyik vezető világmárkája és vállalata, amely kínálatát közel 40 országban értékesíti. A cégcsoport 11 országban rendelkezik gyártóegységekkel, közöttük Magyarországon, Fertődön, amely a régió egyik legnagyobb munkaadója. A VELUX Magyarország Kft.1986 óta van jelen a hazai piacon – a 200 legnagyobb profitú vállalat egyike. Piacvezetőként élen jár az innovatív, ugyanakkor energiatakarékos és környezetbarát termékek bevezetése terén. A cég célja, hogy termékeivel – melyek a tetőn keresztül természetes fénnyel és friss levegővel látják el az épületeket – minőségi lakóterek és munkahelyek jöjjenek létre, újításain keresztül lehetővé téve azok energiagazdaságos kialakítását is.
2011-ben a VELUX márka immáron negyedik alkalommal nyerte el az üzleti kommunikáció egyik legrangosabb elismerésének számító Business Superbrands díjat. Az elismeréssel azokat a márkákat tüntetik ki, amelyek joggal szolgálnak rá a vásárlók és az üzleti partnerek bizalmára.
A VELUX Cégcsoportról
A VELUX Cégcsoport küldetése, hogy jobb lakókörnyezetet teremtsen a tetőn keresztül érkező napfénnyel és friss levegővel. Termékprogramja tetőtéri ablakok és lapostetős házakra készült megoldások széles skáláját fedi le. A vállalat számos árnyékolót, beépítőterméket és távvezérlő elemeket, valamint a tetőbe integrálható napkollektorokat is gyárt. A VELUX Cégcsoport a világ mintegy 40 országában képviselteti magát értékesítési vállalattal, 11 országban pedig termékgyártás is folyik. Megközelítően 10.000 alkalmazottat foglalkoztat, és a VKR Holding A/S tulajdonát képezi. A VKR Holding A/S korlátolt felelősségű társaság, amely alapítványok és az alapító család 100%-os tulajdonában van. További részletek: www.velux.com.

Velux – sajtóközlemény