A Mazda Rx7-es modellsorozat nem éppen az alacsony fogyasztásáról és döbbenetes eladási statisztikájáról híres. Névjegyét első sorban drag és pályaversenyeken tette le miután a harmadik generációs modelleket piacra dobták, majd onnan a tuning műhelyek kezébe kerültek. Hátsókerék hajtása miatt természetesen közkedvelt a drift versenyzők körében, az egyik legszebb példánnyal pedig az új-zélandi Mike Whiddett büszkélkedhet.
Mike Whiddett közismertebb nevén „MadMike” már kiskorában kellően őrült volt mikor háromkerekű járgányával dombokon száguldozott le anyja nagy örömére. Már 6 évesen motocross-ozott és csak azt követően váltott négykerekűre miután kellően szanaszét törte magát. Drift karrierje 2007-ben indult és Ázsiában számos versenyen tette le már névjegyét. Az amerikai Formula D sorozatban is rendszeresen vendégeskedik, de az utóbbi két évben hazája bajnokságát tartja elsődleges kihívásnak. Az idei szezon első versenyét meg is nyerte, míg a nemrégiben lezajlott második fordulón a kedvenc Pukekohe versenypályán csak a legjobb 16 közé jutott. No persze itt a nyomvonal közel sem egyszerű! Itt található a világ egyik leggyorsabb kezdő kanyarja ahol, gyakorta 190km/h sebesség felett kezdik meg a keresztben száguldást és néha bizony nem adja ki.
MadMike a forgótárcsás motorok igazi megszállottja, de szükség is van ilyen emberekre, hiszen a Mazda Wankel fejlesztőgárdája végérvényesen feladta macska-egér harcát az Otto motorokkal szemben. Mike ’96-os kiadású verdájának motorja a gyárihoz képest komoly átalakításon esett át. Üzembiztosan egészen 674 lóerőig tudták felhúzni, amihez persze számos egyedileg gyártott alkatrészt kellett felhasználni. A carbon elemekből összerakott versenygép dupla tárcsás kuplungot, HKS lendkereket és egy ötgangos kézi váltót kapott, Természetesen egy rakás drift specifikus futóműalkatrész és egyedi kormányszög segíti megfelelően irányítani a 18”-os felnire ráapplikált 265/35-ös gumikat. A sok Csili-vili alkatrész mellett az igazi borzongást mégis az autó hangja okozza. Valami elképesztő hangorkán vonulhat át az éterben mikor Mike kilinccsel előre lefűz egy kanyart. Erre mondják az igazi autós fanok, hogy egyszer egy ilyet látni és hallani kell élőben is. Addig is csorgassuk a nyálunkat a gépünk előtt ülve. A lényeg 01:15-től indul!