Köszi Anyu

image

Az ötkarikás játékok nemzetközi partnere, a Procter&Gamble idén is útjára indítja globális “Köszi Anyu!” kampányát, mely a sportolók mögött álló édesanyákat helyezi középpontba azáltal, hogy köszönetet mond nekik mindazért, amit anyaként tesznek gyermekeikért. A Nemzetközi Olimpiai Bizottsággal kötött együttműködés keretében megvalósuló projekt a P&G 175 éves történetének legnagyobb kampánya.

A P&G először az Egyesült Államok Olimpiai Bizottságával működött együtt a 2010-es Vancouveri Téli Olimpiai Játékok kapcsán. Ezt követően a vállalat 10 éves, 2020-ig tartó hosszú távú együttműködési megállapodást írt alá a Nemzetközi Olimpiai Bizottsággal, és az ötkarikás játékok világszintű partnerévé vált.

Az olimpiai játékokat a P&G egy különleges szemszögből figyeli: amikor egy sportolóra tekint, azt a sikerekhez vezető, hosszú utat is látja, amelyen édesanyja kísérte őt végig. Így amikor a vállalat egy sportolót támogat, az édesanyja előtt tiszteleg. Mert meggyőződésük, hogy minden sportoló mögött egy nagyszerű anya áll, aki a lehető legjobbat érdemli.

A P&G a 2012-es Londoni Olimpiai Játékok idején indította útjára a „Raising an Olympian – Egy olimpikon felnevelése” című videó sorozatot, mely az édesanyák szemszögéből mutatja be a sportolók életútját, eddigi történeteit. A vállalat az idei Szocsi Téli Olimpiai kampányában folytatja a sorozatot és további 28 filmmel tiszteleg a sportolók és az édesanyák előtt. A sorozat videói itt elérhetőek: http://www.youtube.com/user/ProcterGamble/videos.

A P&G támogatja a fiatalok sportolását

A vállalat emellett hosszú távú ifjúsági programja keretében 25 millió dollárt ajánlott fel azok számára, akik a legtöbbet jelentik az anyáknak: a gyermekeiknek.

A program eredményeként a P&G márkáival eddig mintegy 8 millió dollárt gyűjtött össze a fiatalok sportolásának támogatására világszerte.

P&G „Köszi Anyu!” kampány – London Olimpiai Játékok 2012

A P&G által támogatott sportolók összesen 3 világcsúcsot állítottak fel, 42 aranyérmet, 28 ezüstérmet, 15 bronzérmet nyertek a Londoni Olimpiai Játékok 17 napja alatt.

A vállalat Londoni Olimpiai Játékokhoz kötött kampányát összesen 55 nemzetközi díjjal ismerte el a szakma, köztük 9 Cannes Lion, 2 Effie és 5 Sabre díjjal.

A „Köszi Anyu!” kampány központi üzenetének hírvivőjeként a vállalat elindította a „Best Job” elnevezésű reklámfilmjét, mellyel az olimpikonok sikerei mögött álló édesanyák szerepére hívták fel a figyelmet. A kisfilm, melyet azóta több mint 21 millióan láttak, 2012-ben elnyerte a legjobb reklámfilmnek járó díjat a kreatív Emmy díjkiosztó gálán Los Angelesben.

A P&G márkái a 2014-es Szocsi kampányban

A 2014. évi Téli Olimpiai Játékok ideje alatt a P&G és márkái a világ minden tájáról támogatnak olimpiai sportolókat, köztük olyan országokból, mint Kanada, Franciaország, Németország, Olaszország, Japán, Lengyelország, Oroszország, Dél-Korea, az Egyesült Királyság, és az Amerikai Egyesült Államok.

Az olimpiai sportolókat tizenötnél is több P&G márka támogatja, köztük a Gillette®, a Pantene®, a Head & Shoulders®, az Ariel®, az Olay®, és a Blend-a-Med®.

A márkák kampányai több csatornán keresztül jelennek meg, sportolók és édesanyáik támogatásán, hagyományos és közösségi média csatornákon, valamint in-store és nemzetközi kereskedelmi programokon keresztül. A P&G márkázott olimpiai termékei 2 millió áruházban kerülnek forgalomba, szerte a világon.

A sportolók támogatása a P&G márkákon keresztül

Az Ariel®, a Fairy® és a Lenor® termékei ügyelnek a sportolók környezetének tisztaságára az olimpiai faluban is. Az akció keretén belül a P&G 25.000 kg ruhát mos tisztára, és több mint 1000 szépségápolási kezelést nyújt majd a 2014. évi Szocsi Téli Olimpiai Játékok ideje alatt.

A P&G sportolóinak és márkáinak szereplése

A P&G szépségápolási termékeivel télen is káprázatosan ragyoghatnak a nők, erre épül az idei Olay® kampány is, melynek nagykövete LINDSEY VONN olimpiai aranyérmes, amerikai síelő lesz.

A Gillette ALEXANDER OVECHKIN orosz olimpiai jégkorong játékos, és SVEN KRAMER holland aranyérmes gyorskorcsolyázó segítségével hívja fel a férfiak figyelmét a bennük rejlő férfias erőre.

A Pantene és ELENA ILYNIKHorosz olimpiai műkorcsolyázó közösen bizonyítják be, hogy a haj kiállja a tél megpróbáltatásait.

A Head & Shoulders megszabadít a korpától és magabiztossá tesz, és ezt EVGENI MALKIN orosz olimpiai jégkorongozó is így gondolja.

Az élet nagy pillatanaira és lehetőségeire mindig készen kell állni! A Blend-a-Med® kampányában ALENA LEONOVA orosz olimpiai műkorcsolyázó és EVAN LYSACEK amerikai aranyérmes műkorcsolyázó inspirál arra, hogy tűnj ki a tömegből!