
A Toyota nyerte el a világ legkörnyezetbarátabb autómárkája díjat. Erről, a hibridekről, a hazai piacon való megítélésükről, és a 2014-es év néhány újdonságáról beszélgetünk Krajcsovics Sándorral, a cég oktatási osztályának vezetőjével.
Mihályi Csaba, a RallyCafé főszerkesztője, kivételesen nem versenyautókkal és sporthírekkel érkezik a stúdióba. Most a londoni emeletes buszt választotta. Hallgatóink átfogó képet kaphatnak a szigetország fővárosának jelképévé váló emeletes buszok történetéről, persze azért némi autósportos kapcsolódással ötvözve mindezt.
Ezt követően halk zümmögéssel átsuhan a Jazzy Streeten az e-Formula előírásai szerint megépített versenyautó is, a volán mögött Kismartoni Péterrel, a Renault Hungária PR vezetőjével. Bekukkantunk a kulisszák mögé, és ha még nem is tudunk majd minden részletre fényt deríteni, az kiderül, hogy a box utcában, nem a hagyományos tankolás és kerékcsere jelenti majd a fő attrakciót, hanem a fürgén szaladgáló versenyzők lesznek a főszereplők! Ezen kívül, kiderítjük, hogy áll a francia márka az elektromos autók területén, és milyen újdonságokat várhatunk a hazai szalonokba. Az már biztos, hogy megújul a haszonpark egy része, és hogy jön az Edison, méghozzá hátsókerék meghajtással!? …
Dános Andrással, az Opel PR vezetőjével, körülnézünk a már látható újdonságok között, bár mindenre valószínűleg még nem lesz rálátásunk…
Az utolsó percekre begördül A Citroen C4 Picasso is egy pár mondat erejéig, hiszen a gyár büszkesége, amellett, hogy a megjelenése óta egyfolytában díjakat és elismeréseket gyűjt, ott van az Év Autója választás rövid listáján is. Varga Abigél pedig a tőle megszokott fergeteges tempóban mesél a Cactusról, amely sok év taulmányautós lét után a C4 familiát fogja gyarapítani, és már csak néhány hetet kell aludni, hogy itthon is begördülhessen a szalonokba, onnan pedig az utcákra kikerülve hódíthassa meg a különleges autók kedvelőit…