A hírek szerint a Pirelli az idei szezonban visszatér a 2013-as szezon elején alkalmazott kevlár vázhoz, a 2014-ben bemutatkozó V6-os turbómotorok nagyobb nyomatéka miatt azonban a Pirelli egy sokkal erősebb konstrukciót készített annak érdekében, hogy elkerüljék a 2013-as szezon közepén jelentkező sorozatos defekteket. E miatt azonban a Pirelli idei keverékei nehezebbek lesznek, az olasz lap ezért úgy tudja, hogy ennek következtében pedig 1 kilógrammal 691 kilógrammra fogják emelni a versenyautók minimum súlyát, amit a Motorsport Világtanács is hamarosan ratifikálni fog.
Omnicorse értesülései szerint az idei F1-es versenyautók szokatlan orrkialakítása mellett más érdekességek is várhatóak, így például a lap szerint McLaren és a Ferrari után a Caterham is vonórudas megoldás mellett döntött a 2014-es versenyautója tervezésénél.
Mégis nő az autók minimumsúlya?
Az olasz Omnicorse értesülései szerint a vártnál nehezebb 2014-es Pirelli abroncsok miatt az F1-es versenyautók minimum súlyát 1 kilógrammal emelni fogják.