Cube Reaction GTC Race 29 teszt

Cube Reaction GTC Race 29 teszt
A CUBE karbonvázas merevfarú kerékpárjai közül a Cube Reaction GTC Race 29 paripát vetettük aktív tesztelés alá. A monti vérbeli versenygép, gyári felszereléssel is könnyű, hatékony, jól irányítható és pontosan működő. Természetesen voltak olyan részletek, amelyeket nem sskerült megszokni vagy tovább tartott az ismerkedés, de alapvetően egy azonnal használatba vehető, bevethető és teljesítményorientált sporteszközt kapunk – nekünk a meglehetősen egyedi színvilága is 100%-ban bejött, a X2S CUBE TEAM mindig is az ehhez hasonló ríkító színeket kedvelte.

 

Különbségek a régi bringám után, amik egyből könnyebbséget jelentettek:

  • Jelentős súlykülönbség a Cube Reaction javára.

  • Kényelmes üléspozíció (ideális nyereg-kormány távolság).

  • Precíz, megbízható XT váltó.

  • Kormányról lockolható Rock Shox Reba teleszkóp, amelynek előnyét az aszfaltos szakaszokon élvezem, sokkal kevesebb energia nyelődik el.

  • Könnyű Sun Ringle felnik.

  • 29-es kerék mellyel a sík és lankásabb szakaszokon sokkal nagyobb sebességgel tudok haladni, valamint könnyebben és stabilabban megyek a hepehupás úton .

  • Deore XT hidraulikus tárcsafékek, melyek eddig még semmilyen időjárási körülmények közt nem hagytak cserbe.

Különbségek, amelyeket kis időbe telt megszokni, de előnyt jelentenek:

  • A váltókarok helyzete.

  • A Selle Italia nyereg, mely első alkalmakkor kényelmetlennek tűnt, de aztán megszoktam, hogy az ülőcsontot nyomja és hosszabb tekeréseknél ez sokkal elviselhetőbbé teszi az ülést.

  • A 29-es kerék miatt megváltozott egyensúlyviszonyok.

Különbségek, amelyeket még nem sikerült megszokni:

  • Széles kormány. Valószínűleg ezt nem is fogom megszokni egykönnyen, mivel országútival is szoktam edzeni és a régi montimon is jóval keskenyebb kormány van. Síkon, emelkedőn, és nagyobb ívű kanyaroknál nem okoz gondot, de a technikás lejtőkön még lassú vagyok vele.

  • Szintén a technikás lejtőket kell még gyakorolnom a 29-es kerék és a nagyobb váz miatt.

{gallery}gal/TESZT/CubereactionGTCRace{/gallery}

Köszönöm a lehetőséget a Velence Bike-nak és a Cross to Save Cube Teamnek!

Cube Reaction GTC Race 29

Méret: 15″, 17″, 19″, 21″, 23″
Szín: blue’n’flashred
Váz: GTC Twin Mold Monocoque Technology, 29 ARG
Rugóstag: X
Villa: Rock Shox Reba RL AIR, MC, PushLoc, 100mm
Kormánycsapágy: FSA Orbit I-t-R integrált, felül 1 1/8″, alul 1 1/2″
Kormányszár: CUBE Performance Pro, 31.8mm
Kormány: CUBE Race Flat Bar Pro, 720 mm
Fék: Shimano Deore XT K-M7851, hidraulikus tárcsafék (180/160mm)
Első váltó: Shimano XT FD-M781, Direct Mount
Hátsó váltó: Shimano XT RD-M781-SGS, Shadow 10-sebességes
Váltókar: Shimano SLX SL-M670, I-Spec, Rapidfire- Plus
Hajtómű: Shimano XT, FC-M782, 40x30x22T, 175mm (180mm nagyobb vázméretek esetében)
Abroncs: X
Külső gumi: Schwalbe Rocket Ron Kevlar Triple Compound 2.25
Nyereg: Selle Italia X1
Nyeregszár: RFR Prolight, 31.6mm
Pedál: X
Súly: 11,2 kg

 

{xtypo_alert}  CUBE | X2S CUBE TEAM  {/xtypo_alert}

A cikk folytatódik..! kattintson ide!