Ecclestone szerint nem kell a közösségi média felé nyitni

Idén csökkent a Forma-1 televíziós nézettsége, a sportág vezére, Bernie Ecclestone azonban az Autosport megkeresésére úgy nyilatkozott: nem aggasztják az adatok, és nincs szükség arra, hogy nyissanak a közösségi média – például Twitter, Facebook, YouTube – felé. Paul Hembery, a gumiszállító Pirelli motorsport-főnöke pont ennek ellenkezőjére hívta fel a figyelmet.

A cikk olvasása a formula.hu weboldalon.

XLsport.hu
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.