
Erdélyi György és Növényi Norbert már nagyon várták, hogy újra együtt rajthoz állhassanak. A sors mégis közbe szólt, ugyanis Norbi ismét nem tud navigálni, egy sportbaleset miatt. Új autóval, új navigátorral, új pályákon. Irány a Székesfehérvár Rallye.
Gyuri! A ceredi versenyen láthatott téged a nagyközönség legutóbb. Akkor Bakó Laci navigált neked a Citroenben. Visszaáll a régi kerékvágásba minden, és Norbi diktálja majd a tempót újra?
– Igen jól emlékszel, tényleg Bakó Lacival indultam Cereden, mert Norbi sajnos nem ért rá. Azt a hétvégét a tanulásnak szenteltük, és jót tett úgy gondoljuk mindannyian. Most kipróbálhattuk volna együtt Norbival, hogy mit tanultam, de sajnos Norbit sportbaleset érte, és ezért kénytelen ezt a futamot is kihagyni. Mindenképpen indulni szerettünk volna, ezért úgy döntöttünk ismét új navigátor után nézünk. Mivel Bakó Laci sem ér rá, megkértem egy nagyon régi kedves barátomat, hogy vállalja a navigálást. Szerencsére igent mondott, és még ismerős is a ,,ralis” közeg számára, hisz régen, mikor Zsiguliztam, Dredán Gyuri barátom is versenyzett.
Jó, hogy említetted a Zsigulit, hiszen a Székesfehérvár Rallye nevezési listáján most is ez szerepel. Mi történt a Citroen C2R2-vel?
– Várható volt a kérdés, de mint az egyszeregy olyan egyszerű a válasz. A Lada számunkra most olyan, mint az ismert sorozat anno a tévében, tudod a ,,Vészhelyzet”. Na, ez is pont ilyen szituáció most. Épül a Bakó Rally Team legifjabb autója, amivel minden versenyen én fogok majd a rajthoz állni, de csak a veszprémi versenyre fog elkészülni. Ezért gondoltunk egy nagyot, hogy ne kelljen kihagyni a versenyt, és megpróbáljuk most Zsigulival csapatni. Ennek csupán ennyi a magyarázata. De legközelebb már a méregzsákkal, és Norbival indulunk, marad minden a régi.
Új autóval. Új navigátorral. Remélem legalább a gyorsok nem újak a számotokra?
– Rajtad kívül a legjobban mi reméltük még, hogy ismerjük majd a fehérvári pályákat, de ez most csak részben jött össze. A tavalyi Tatabánya versenyről talán ismerjük az egyik gyorsot, de az is visszafelé lesz…úgyhogy inkább azt mondanám, nem ismerjük. De ha valamit számít, akkor nagyon lelkesek vagyunk. -nevetett Gyuri.
Száz szónak is egy a vége. Mire számítotok az elsőkerekes Citroen C2R2-s versenyautó után, hogy most egy hátsókerekes Ladával indultok?
– Őszintén? Mivel pont másképpen kell kezelni a két autót, úgy gondoljuk erre is egyszerű a válasz. Megforgás. Kalandozás. Na de erről szól a hátsókerék meghajtás nem?! Viccen kívül viszont, próbálunk összeszokni a Zsigulival, Gyuri barátommal, a hátsókerékkel, meg mindennel. A ,,Világbéke” nem általunk, és ez által a futam által fog eljönni abban biztosak vagyunk, de megyünk, és csináljuk. És, hogy miért? Csak azért mert imádunk versenyezni.
Köszönet a támogatásért:
Livewire Energy Kft.; Infopress Group Hungary Zrt., Print Profi, Piramis Építőház Kft., László Racing Kft.; Bakó Rally Team; Citroen Orbán; Medipost Kft.; UK Geotherm Kft.; KZ Invest Kft.; Olajszer-Tech Kft.; Omega Transz Kft.; Bayer Trans Kft.; Tartós-Produkt Kft.; Verdafürdő; Euro Market s.r.o.;Paragraf-MGI s.r.o.;Taxi 2000; Tomi-Sütöde Kft.
Szöveg és fotó: Tiba Anita