
Csak egy hajszál választotta el a Cargo Racing párosát, Fekete Antal pilótát és Tóth György navigátort attól, hogy a csapat fennállásának második futamán dobogóra álljanak, de mindketten hisznek a régi mondásban, amely szerint ,,ami késik, nem múlik”. Az egység ennek szellemében készül az újabb fordulóra, a Romanian Bajára, amelyet június 13-16-án tartanak Nagybánya környékén.
Fekete Antalnak már a terepralis bemutatkozása is kitűnően sikerült: debütáló versenyén, az évadnyitó Toolimpex Kupán kapásból a 4. helyen végzett, s a felfelé ívelő tendencia megmaradt a magyar bajnokság és a Közép-Európai Zóna Trófea idei második versenyeként Himod környékén megrendezett Céltrans ’97 Kupán is. Az LP Racing által felkészített Nissannal a pilóta ismét kiegyensúlyozott teljesítményt nyújtott: a prológon elért 5. helyezés után fokozatosan lépdelt előre, a szombati nap végére már a 4. helyen állt, vasárnap pedig az abszolút értékelés bronzérmes pozíciójában száguldott, amikor 3 kilométerrel a cél előtt a technika ördöge megpiszkálta a versenyautó hajtásláncát. A malőr miatt a célba szó szerint betolt 5-ös rajtszámú járgányt a jól megérdemelt dobogó helyett végül a 14. helyre rangsorolták, ám Tóninak – barátai így becézik a versenyzőt – nem szegte kedvét a sanyarú végkifejlet.
,,Mondhatnám azt is, hogy kudarc volt a verseny vége, de az igazságtalanság lenne” – kezdte értékelését a Cargo Racing pilótája. ,,Ez még csak a második versenyem volt, a tapasztalatszerzési folyamat elején járok, és máris közel kerültem a dobogóhoz, így nem lehetek elégedetlen. Sőt, inkább azt mondom, hogy ez az eset csak még jobban meghozta a kedvünket a versenyzéshez, még inkább arra ösztönöz, hogy nagyobb figyelemmel, odaadással és lendülettel szálljunk csatába. A meghibásodásról a csapat sem tehetett, hálás vagyok nekik az áldozatos munkáért, hiszen amíg ment az autó, addig igazán jó volt, nagyon élveztem minden egyes kilométert a volán mögött. Maga a verseny, a rendezés és a hangulat is kitűnő volt, mindenkit örömmel töltött el az a tény, hogy az országnak ebben a régiójában is népszerű ez a műfaj. Már készülünk a Romanian Bajára, amely szintén izgalmas versenynek ígérkezik. Ahogyan eddig, úgy most is tesszük majd a dolgunkat, igyekszünk minél jobb munkát végezni, aztán a végén meglátjuk, hogy ez mire lesz elég!”
Az Országos Terep-rallye Bajnokság idei harmadik állomása az FIA Terep-rallye Világkupa kandidáló futama is egyben. Június 13-16-án, Nagybánya környékén összesen hét szelektív szakasz vár a versenyzőkre, a viadal össztávja a versenykiírás szerint 603 kilométer lesz.