Az extrém autós szakágakban idén utoljára állnak rajthoz a Drifted OB, a Gymkhana, valamint a Gyorsulási szakág versenyzői. A tököli reptéren hétvégén több mint 200 versenyző várható, a legbrutálisabb gépparkot pedig ismét a Drift depóban találhatjuk majd.
A durva vasakhoz tempós, nagy pálya dukál, amit egyedül a tököli reptéren lehet megvalósítani kis hazánkban. A tárház szinte kifogyhatatlan, így a Drifted OB szakmai stábja egy érdekes pályával lepi meg a bajnokság résztvevőit. Megkértük Nagy Róbert „Biggyt”, hogy meséljen a nyomvonalról és, hogy mire figyeljenek a profi pilóták valamint a nézők.
„A megindítás úgy 140-150 km/h-s sebességgel fog kezdődni, itt nincs érintési pont, tehát a jobb láb a gázon a bal láb a jobbon! Az első érintési pontnál kiderül, hogy kinek milyen pontos a cerka, majd jön egy jobbos-visszagangolós külső érintési zóna. Ezt elképzelhető, hogy páran meglátogatják közelebbről is, de ezzel sok örömet fognak majd okozni a nézőknek, és munkát adnak az autóépítőknek, szerelőknek, pályamunkásoknak.
A zóna után egy hosszú beleváltós jobbos következik, ahol ha nem kopog a gázpedál a tűzfalon, akkor beledöglik a technika. Ez szinte biztos! A belső érintési pont után ismét nagy tempót kell összeszedni, mert egy hosszú balos ív következik. A vége egy lagymatag jobbos a tsuiso-csaták jegyében, de utána ismét kopognia kell a tűzfalon a gázpedálnak, különben nem lehet elérni a pálya végére.”
Ugye értette mindenki?! Hétvégén találkozzunk akkor a tököli reptéren és nézzük hogyan fest ez a gyakorlatban. A Drifted.hu Országos Drift Bajnokság záró futamára eddig 48 pilóta regisztrált.
További infók: www.drifted.hu
Facebook: www.facebook.com/driftedhu