F1
2015. szeptember 30. szerda, 15:12
Szerző: Berta Kitti; Fotó: McLaren
A McLaren szerda délután a wokingi technológiai központjában bejelentette, szponzori megállapodást kötött a Chandonnal – az új partner az F1-es autón már át is vette a Johnnie Walker helyét.
A Chandon gyöngyözőborokat gyárt, az LVMH csoport tagja, melyből a Diageo – amelyhez a McLaren jelenlegi szponzora, a Johnny Walker is tartozik – 34 százalékot birtokol. A McLaren tájékoztatása szerint hosszú távú együttműködésben gondolkodik mindkét fél, így nagyon örülnek, hogy sikeres megegyezés született közöttük. A csapat néhány képet közzé is tett a honlapján, ezeken az látszik, hogy az új partner logója éppen a Johnnie Walker-felirat helyén szerepel az autó oldalán.
Egyelőre arról nincs információ, hogy a megállapodás a McLaren bevételeinek növekedéséhez vezet-e, vagy része a meglévő Diageo-szerződésnek. A Johnnie Walker egyelőre nem tűnt el teljesen az F1-es versenygépről, ugyanis a tükrökön még szerepel a felirat, azonban vannak spekulációk arra vonatkozóan, hogy az év végén végleg elhagyják a csapatot.
„Rendkívül izgalmas, hogy Moet Hennessy úgy döntött, csatlakoznak a McLaren Honda csapatához a Chandonon keresztül – ezzel egy egyedülálló, hosszú távú partnerséget alakítunk ki” – nyilatkozta Ron Dennis. „A Chandon és a McLaren közötti kapcsolat magától értetődő, hiszen mindkét fél szenvedélye az újítás abban, amit csinál, mindez pedig egyedi stílussal és szemlélettel kombinálva történik. Nagy megtiszteltetés mindannyiunk számára a McLarennél, hogy a Chandon a partnerünk lett.”