Autó
2015. október 8. csütörtök, 09:25
A 911-es kupé és vászontetős változata után végre a kiemelhető keménytetővel szerelt kiadást is utolérte a modellfrissítés. Ezzel a combos faros teljes palettája egységesen tartalmazza mindazokat a finomságokat, amit a mérnökök és a formatervezők a következő évekre szántak neki.
A megjelenés alaphangulata nem sokat változott, inkább az élvezeten finomítottak. Finomodott az első és a hátsó kötény – az előbbi nagyobb légbeömlő rajzolatot kapott, az összkerekesnél különleges LED-es fénysáv köti össze az ízlésesebb rajzolatú lámpákat, hátul négydiódás LED és hosszanti motorház rácsozat fogad.
A Targa alapelemei – a masszív B-oszlop, a buborék hátsó szélvédő vagy a kiemelhető, akár gombnyomásra is hátra küldhető tető – természetesen megmaradtak, a szebb rajzolatú felnik viszont jót tettek a megjelenésnek. A technika is a mai követelményeknek megfelelő lett, azaz most már turbós az alapmotor is. A három literes, boxer hatos alaphelyzetben 370 tagú ménest és 450 Nm forgatónyomatékot termel, a Targa S verziónál ugyanakkor már 420 lóerő és kereken 500 Nm-es nyomék feszíti a vasat.
Az S változathoz alapfelszerelés a négykerék-kormányzás és a 10 milliméterrel leültetett futómű. Az utastérben finomított eleganciával vár a már ismert stílus, de a kézírás felismerő navigációs rendszer, az okostelefon integráció és az onboard wifi már valóban egy új kor kezdetét vetíti elénk.