Eurómilliós szponzori összegektől esik el a klub

Ha hinni lehet a híreknek, akkor a klub több eurótízmilliótól esik el a tulajdonosváltás körüli késések miatt.

Továbbra sem került pont a klub eladásának végére, még mindig tart a kizárólagossági tárgyalási időszak a Fininvest és a kínai konzorcium között. Eddig olyan sajtóhírek láttak napvilágot, amelyek szerint a befektetők 70-80 százalékos részesedést szeretnének, most viszont már a Milan 100 százalékának megvásárlásáról lehet olvasni.

A két fél megállapodott, hogy a kizárólagossági időszakban, az előszerződés aláírásáig a Milan nem igazolhat játékost, legalábbis a kínaiak beleegyezése nélkül semmiképpen sem. Ugyanez a helyzet a távozók terén is. Továbbá a nyár elején több szponzori szerződés is lejárt, amelyek nem kerültek meghosszabbításra a folyamatban lévő tulajdonosváltás miatt. Ugyanakkor ezzel párhuzamosan új partneri megállapodásokat sem kötöttek, amely további bevételt eredményezhetett volna a klub kasszájába.

A Corriere dello Sport arról ír, hogy szponzori bevételtől esik el a Milan és ennek mértéke megközelíti a 30 millió eurót.

Az egyik ilyen patinás szponzor a Dolce and Gabanna olasz divatház, amely hosszú évek óta partnere volt a Milannak.

Forrás: www.acmilan.hu – RSS