A Giant megnyitotta élményközpontját Budapesten

Két nappal a Tour de Hongrie profi országúti kerékpárverseny előtt, május 12-én nyitotta meg első hivatalos márkaboltját Budapesten a kerékpársport egyik úttörőjeként világszerte ismert tajvani prémium kerékpárgyártó, a Giant Group. Az ünnepélyes megnyitón részt vettek a magyar kerékpáros társadalom meghatározó szereplői, valamint a Tour de Hongrie-n induló Jayco-AlUla és Kern Pharma csapatok legismertebb versenyzői. A megnyitót követően dr. Schneller Domonkos, a Magyar Kerékpáros Szövetség elnöke, tárgyalásokat folytatott egy lehetséges jövőbeni együttműködésről a Giant Group jelen lévő vezetőivel.

Gyöngyösi gyáruk 2019-es megnyitását követően a Giant újabb mérföldkőhöz érkezett hazánkban: első hivatalos márkaboltjának megnyitása Budapesten nemcsak a magyarországi potenciálba vetett hitüket, hanem a Közép- és Kelet-Európa iránti hosszú távú elkötelezettségüket is tükrözi. A Giant úgy tekint erre a régióra, mint globális küldetésük egyik fontos részére, ahol a fenntarthatóság, a közösség és a kerékpáros kultúra találkozik.  Az üzlet megnyitásával a vállalatcsoport célja, hogy egy olyan egyedülálló élményközpontot hozzon létre, amely interaktív programokkal és tevékenységekkel járul hozzá a kerékpáros kultúra fejlődéséhez, és egyben a kerékpáros közösség egyik legfontosabb találkozási pontjává válik.



Egyedülálló élmény a város szívében

A Giant a hivatalos budapesti üzlet megnyitásával nemcsak a jelenlétét és a kerékpáros kultúrát kívánja erősíteni a régióban, hanem az üzletben való vásárlás élményét is új szintre kívánja emelni. A vállalat szerint az üzlet egyszerre szolgál majd ügyfélszolgálati és oktatási központként, ahol a vásárlás élmény, a vásárlók pedig egy közösség részéve válhatnak, ahol találkozhatnak a Giant kiskereskedelmi partnereivel, valamint a Giant Csoport szakembereivel.

A Giant Csoportnak konkrét meglátásai vannak arról, hogy a kerékpározás hogyan alakíthatja át közösségeinket, vállalkozásainkat és mindennapi életünket. A márka filozófiája a megalakulás óta változatlan: a legmagasabb minőséget, innovációt és teljesítményt kínálja minden kerékpáros számára, a hobbistáktól a profi sportolókig. Ehhez hűen az üzlet teljes körű megoldásokat kínál minden kerékpáros igény kielégítésére, a sporttól a szabadidőn át a mindennapi kerékpározásig, a felnőttektől a gyermekekig, a felszereléstől a szervizelésig.

„A Giantnál abban hiszünk, hogy a kerékpározás több mint sport vagy közlekedési eszköz. Ez egy mozgalom. Egy mozgalom az egészségesebb életmód, a zöldebb városok és az integrált közösségek felé. Éppen ezért ez az üzlet sokkal több, mint egy kiskereskedelmi helyszín. Ez a kerékpározás iránti szenvedélyünk, az innováció iránti elkötelezettségünk és mindenekelőtt az ESG-elvek iránti mély és hosszú távú elkötelezettségünk szimbóluma. A közép-kelet-európai régió, és különösen a magyar piac mindig is prioritást jelentett számunkra, ezért szeretnénk minél közvetlenebb kapcsolatot kialakítani vásárlóinkkal és az érdeklődőkkel itt” – mondta Phoebe Liu, a Giant Global Group vezérigazgatója az üzlet megnyitása alkalmából.












Tajvanról a világ élére

A Giant Group 1972-ben alakult. A márka a „Raise The Bar” elnevezésű víziójával elkötelezett az egész kerékpáros világ fejlesztése és egy új kerékpáros kultúra aktív előmozdítása mellett világszerte. Ma a Giant Group a világ egyik legnagyobb kerékpárgyártója, és négy fő termékmárkát üzemeltet: Giant, Liv, Momentum és CADEX. Az olyan kezdeményezéseken keresztül, mint a Kerékpáros Életmód Alapítvány, a YouBike nyilvános kölcsönzőrendszer, a Giant Adventure Travel és a tajvani Kerékpáros Kultúra Múzeum, a Giant azon dolgozik, hogy a kerékpározás örömteli, elérhető és kulturális élmény legyen. A Giant fő célja jelenleg, hogy új márkaüzletük megnyitásával ezt a gondolkodásmódot Európába és hazánkba is elhozza.

Az innováció és a fenntartható gyakorlatok terén élen járó vállalat ma már nem csak a kerékpárokra összpontosít, minőségi kiegészítőiken, ruházatukon és szervizmegoldásain keresztül teljes életstílus-élményt is kínál. Emellett valódi figyelmet fordítanak az ESG-értékekre, a fenntarthatóságra, a sport és az egészséges életmód iránti elkötelezettségre, valamint a közösségi kerékpáros kultúra fejlesztésére. A Giant olyan programokba fektet be, amelyek támogatják a kerékpározáshoz való hozzáférést a hátrányos helyzetű közösségekben, erősítik a helyi kerékpár-specialistákat, ösztönzik a női kerékpározást, és előmozdítják a sokszínűséget és a befogadást az egész iparágban.

Magyar Kerékpáros Szövetség