Szerződést kötött a HELL Energy és a King of Europe Nemzetközi Drift Bajnokság (KoE) szervezője. A nívós versenysorozat idei hátralévő futamain és a teljes 2012-es szezonban a magyar energiaital-gyártó lesz a világ egyik legrangosabb drift versenyének névadó szponzora és hivatalos energiaitala.
A Magyarországon piacvezető Hell Energy az idei bajnokság román, szlovák, magyar, spanyol és görög futamain a Camaroval népszerűsíti termékét export piacain, 2012-ben pedig már névadóként jelenik meg a teljes versenysorozatban.
A világklasszis driftelők és az országokon átívelő bajnokságok óriási tömegeket vonzanak a versenypályákra: a népszerű King of Europe európai drift bajnokságot 2005 óta rendezik meg minden évben, az „Öreg” kontinens húsz országban. A versenysorozat népszerűségét 2011-ben egy máriapócsi futam, jövőre pedig már egy magyar névadó szponzor növelheti Magyarországon, a Hell Energy ugyanis aláírta szponzorációs szerződését a legprofibb európai drift bajnokság szervezőivel. Ezzel a lépéssel a Hell a számára kiemelten fontos export országokban bővítette – elsősorban autósportra fókuszáló – sportszponzorációs tevékenységét, hiszen a Hell Racing Team sportolói, illetve a hazai drift országos bajnokság névadó támogatása mellett határokon átívelő nemzetközi promócióba fogott. A kifejezetten a drift szakágban való szereplésre átépített, pokoli erejű Hell Camaro már az idei KoE versenysorozat görög állomásán is óriási sikert aratott, így a kiváló fogadtatás is elősegítette a Hell döntését, miszerint export országaiban is tovább népszerűsíti Magyarország kedvenc energiaitalát. A Hell márka menedzsmentje és a KoE szervezői remélik, megállapodásukkal, amely szerint a Hell Energy neve fémjelzi majd a drift e nívós, nemzetközi bajnokságát, gyümölcsöző és hosszú távú kapcsolat veszi kezdetét.
A szerződéskötést a King of Europe hivatalos weboldalán is közzé tették a versenysorozat szervezői:
http://kingofeurope.net/2011/index.php?option=com_content&view=article&id=219&Itemid=53
HELL energiaital
A HELL Energy Drink az alig több mint két évtizedes múltra visszatekintő és dinamikusan fejlődő energiaital kategória szemtelenül fiatal szereplője. A márka és a termék 2006-ban született, először Magyarországon került bevezetésre, de sikeres exportstratégiájának köszönhetően ma már a világ 26 országában elérhető. Magyarország piacvezető energiaitala 2008-ban nagy sikerrel vett részt a világ legnagyobb szakmai kiállításain, mint például a párizsi SIAL, a kölni ANUGA és a moszkvai WORLD FOOD kiállításokon. A moszkvai rendezvényen elnyerte a „Legjobb új piacra lépő termék” és a „Legjobb energiaital” díjat. A márka az autó-sport aktív támogatója, így például első magyar szponzorként vett részt a világ legnézettebb motorsportja, a Formula-1 2009/2010-es versenysorozatában. A társadalmi felelősségvállalás is vállalati magatartásának egyik fontos pillére.
HELL energy cégcsoport
A HELL márka tulajdonosa a száz százalékos magyar tulajdonban álló HELL Energy Magyarország Kft. A magyarországi központ mellett 3 kontinensen rendelkezik irodákkal, önálló értékesítési, illetve logisztikai rendszerekkel, így Romániában, az Egyesült Királyságban, Lengyelországban, Spanyolországban, Szerbiában, Ukrajnában, Oroszországban, Új-Zélandon valamint Hong Kongban. A cég fő tevékenysége az energiaital gyártás és forgalmazás.
Tóth Eszter Anna – Anderson Communications