A klub a hivatalos honlapján jelentette be, hogy Milan Media House néven egy innovatív médiaközpontot hozott létre a Casa Milanban.
A Milan célja, hogy még magasabb szintre emelje a vizuális tartalomgyártást a közönség és a szurkolótábor felé, ehhez elengedhetetlen lépés volt a saját médiaközpont kialakítása. A munkálatok már hosszú ideje elkezdődtek és mostanra a végéhez értek egy kétéves folyamat csúcspontjaként.
A klub közleménye szerint az új, innovatív és saját tulajdonú médiaközpont lehetővé teszi az exkluzív audiovizuális tartalmak létrehozását, gyártását és terjesztését. A modern stúdiók a klub főhadiszállásán, a Casa Milan első emeletén találhatóak mintegy 1000 négyzetméteren. A világon több mint 500 millió Rossoneri-rajongó van és az új koncepció célja, hogy közelebb hozza a szurkolókat a Milanhoz a tartalomfogyasztás növekedése érdekében.
Lamberto Siega, a Milan marketing és digitális igazgatója: “A Milan Media House által jelentősen növeljük a multimédiás tartalmak gyártását mind a hagyományos, mind az innovatívabb platformok számára.”
Az igazgató azt is hozzátette, hogy a stúdiókat nem csupán a klub belső részlege fogja használni, hanem lehetőség van arra, hogy a Milan hivatalos partnerei, szponzorai is igénybe vegyék a különböző együttműködések terén.