A Milan a hivatalos honlapján számolt be az új együttműködésről az amerikai vállalattal.
Tovább növekedik a klub partnereinek széleskörű palettája. Az elmúlt hónapokban a Milan számos együttműködést kötött és olyan vállalatok csatlakoztak a partnerek listájához, mint a Senec, a Konami, az Oppo, az About Vintage, a Hally & Son, a OneFootball, a Sorare, a Momento, az OroRosso vagy éppen a Celly. Most az eBay-jel, a világ egyik legnagyobb online áruházával is partnerség jön létre.
“Az AC Milan és az eBay örömmel jelenti be új együttműködését, amelynek értelmében a globális kereskedelem vezető piactere a Rossoneri hivatalos partnerévé válik.” – olvasható a Milan közleménye.
Az eBay az Amerikai Egyesült Államokban bejegyzett, internetes aukciós weboldal, amelyen bárki felkínálhatja eladásra bármilyen termékét vagy szolgáltatását. A klub tájékoztatása szerint az együttműködés részeként egy Milan-áruház nyílik az eBay.it internetes oldalon.
Maikel Oettle, a Milan szponzorációs és értékesítési igazgatója: “A mai napon bejelentjük, hogy partnerséget kötött egymással két nemzetközi és tekintélyes márka, amelyek világszerte ismertek. Különösen büszkék vagyunk arra, hogy további kapcsolatot biztosíthatunk a szurkolóinknak, hogy még közelebb kerüljenek a Rossoneri világához azáltal, hogy létrehozunk egy Milan-áruházat az eBay platformon. Az üzlet elindítása kiemeli a klubunk innovatív szellemiségét és azon törekvését, hogy javítsuk a szurkolói élményt az online téren is.”