A Milan vezetősége azon dolgozik, hogy újratárgyalja és kedvezőbb pénzügyi feltételekkel meghosszabbítsa a legfőbb szponzori megállapodásait.
Általában szoros összefüggés van a pályán elért eredmények és a szponzori bevételek alakulása között, hiszen minél jobban teljesít és magasabb szinten van egy csapat, annál vonzóbb a szponzorok számára. A MilanNews közlése szerint néhány hete a Milan küldöttsége Ivan Gazidis vezetésével Dubajba utazott a világkiállításra és az eseményen lehetőség nyílt személyesen egyeztetni az Emirates felső vezetésével a partnerségről.
Az arab légitársaság 2007 óta áll együttműködésben a Milannal, a kezdeti partneri kapcsolat után 2010-től az Emirates lett a mezszponzor. A jelenlegi partnerség – amely a következő idény végéig szól – mintegy 14,2 millió eurós bevételt garantál éves szinten a Rossoneri számára és az összeghez további bónuszok társulnak.
A beszámolók szerint pozitív megbeszélések voltak a Milan és az Emirates között. Az elkövetkező hónapokban lesz idő újratárgyalni és meghosszabbítani az együttműködést. A csapat másfél éve tartósan rendkívül jól teljesít és a Bajnokok Ligájába való visszatérés hatására magasabb bevételre tehet szert a mezszponzor jóvoltából.
Továbbá a Milan vezetősége kapcsolatban áll a Pumával is és az elmúlt hónapokban pozitív jelek voltak az aktuális megállapodás meghosszabbításáról. A német sportszergyártó éves szinten 13 millió eurót + bónuszokat fizet a Milannak és hosszabbítás esetén ez a szám jelentősen emelkedhet.