A Hally & Son lett a Milan hivatalos divatszemüveg-partnere.
Újabb együttműködéssel bővült a Rossoneri partnereinek listája. A klub pénteken a hivatalos honlapján jelentette be az új partnerséget az olasz vállalattal, amely az 1950-es évek ikonikus napszemüveg- és szemüvegmárkája.
“Az AC Milan és a Hally & Son örömmel jelenti be az új együttműködését, amelynek eredményeként az Avm1959 SpA tulajdonában lévő szemüvegmárka lett a klub új hivatalos divatszemüveg-partnere.”
Jacopo Romano, az Avm1959 vezérigazgatója: “A Milan tökéletesen megtestesíti a győztes mentalitást és az innováció felé való folyamatos törekvést, így az évtizedek során az olasz futball legjobb márkájává vált. Az előző szezon eredménye ismét megmutatta, hogyan lehet újjáépítéssel a csúcsra jutni. Milánóiként és Milanistaként rendkívül büszke vagyok arra, hogy a Hally & Son együttműködést kötött ezzel a rendkívüli klubbal.”
“Büszkék vagyunk, hogy üdvözölhetjük a Rossoneri családban az Avm1959-et és egy olyan ikonikus olasz márkát, mint a Hally & Son.” – mondta Casper Stylsvig, a Milan igazgatója.