Monte-Carlóban, Kanadában és Ausztriában is a két leglágyabb keveréket használhatták a Forma-1-es alakulatok, a folytatásban azonban a keményebb abroncsoké volt a főszerep. Szingapúrban viszont ismét a sárga és a piros oldalfalú abroncsok kerülnek bevetésre, akárcsak Oroszországban, ahol 2014-ben rengeteg kritika érte a Forma-1 hivatalos beszállítóját.
Tavaly a versenyzők a lágy mellett a közepes keverékeket használhatták Szocsiban, ami sokak szerint nagyban hozzájárult a futam eseménytelenségéhez, ezek a gumik ugyanis alig koptak a viadal alatt (Nico Rosberg például szinte az egész versenytávot egy szettel teljesítette, miután az első körben ki kellett állnia a bokszba). Éppen ezért a Pirelli most agresszívebben választott.
Ez egyébként a második alkalom a 2015-ös szezon során, amikor az olaszok módosítanak az előző évi gumiválasztáson: először pont a múlt hétvégi olasz versenyen változtattak (itt tavaly a kemény és a közepes, idén pedig a lágy és a közepes kapott szerepet). Ebből már könnyen ki lehet következtetni, hogy a szingapúri és az orosz futam között rendezendő Japán Nagydíjon is marad a tavalyi felállás.
A Pirelli gumiválasztása a következő futamokra:
Szingapúri Nagydíj: lágy (sárga), szuperlágy (piros)
Japán Nagydíj: közepes (fehér), kemény (narancsságra)
Orosz Nagydíj: lágy (sárga), szuperlágy (piros)