Az MLSZ TV-nek adott interjúban Sipos Jenő, a szervezet szóvivője bocsánatot kért azoktól a szurkolóktól, akik a rendszer hibájából nem tudtak belépni az online értékesítő felületre a nap folyamán.
Mint elmondta, a soha nem látott érdeklődés következményeként lelassult a rendszer, és sokan a számítógépek előtt azt láthatták, hogy hozzá sem férnek az oldalhoz. A rendszer által hibamentesen kezelni képes tömeg sokszorosa így jellemzően csak hibaüzeneteket láthatott, és úgy érezhette, a rendszer teljesen lefagyott.
A valóság ugyanakkor az volt az egész nap folyamán, hogy a tervezettnél jelentősen lassabban, de folyamatosan kiszolgálta a rendszer az internetes jegyvásárlók egy részét, míg a megszokott helyszíneken elképesztő érdeklődés mellett zajlott a jegyek árusítása (a kártyával rendelkező és nem rendelkező szurkolók számára egyaránt).
Az MLSZ tisztában volt azzal, hogy a mérkőzés iránt óriási az érdeklődés, ezért időben kérte a jegyeladásban résztvevő üzleti partnereitől, hogy a hagyományos rendezvényeknél megszokott érdeklődés sokszorosával kalkuláljanak, és kövessenek el mindent azért, hogy az eladás több tízezer érdeklődő esetén se okozzon fennakadást.
Ezt a feladatot – a ma tapasztalt extrém érdeklődés mellett – nem sikerült a rendszernek megfelelően megoldania. A partnerek szakemberei folyamatosan dolgoztak a kialakult helyzet műszaki megoldásán, ennek ellenére az egész nap folyamán fönnakadások mellett zajlott az online jegyeladás. Mindezek, illetve az internetes többszörös túlterhelés illetve a helyszíneken kialakult szokatlanul nagy tömeg miatt az MLSZ a szurkolók elnézését kéri!
A történtekről részletesebb tájékoztatást ad a szövetség a közeljövőben.