A shakedown azzal a céllal jött létre a rali világbajnokságon, hogy a versenyzők leellenőrizzék autójuk beállításait, finomhangolják azokat és felkészülhessenek az órákon belül rajtoló viadalra, szoktassák magukat a versenykörülményekhez. Ezen alkalmakkor nem az idő hajhászása tehát a cél. Voltak, akiknek mégsem sikerült hiba nélkül teljesíteni a bemelegítést. Erről az M-Sport is sokat tudna mesélni, hiszen Markko Martin a 2002-es svéd, Roman Kresta pedig a 2005-ös új-zélandi futamon nem tudott rajthoz állni.
Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.