Autó
2015. december 4. péntek, 23:35
Szerző: Mészáros Gergely
Állítólag a zöld (lesz) az új fehér. Az a szín, amely az utóbbi évtizedben elhomályosította a fekete népszerűségét. De biztosan nem erre a zöldre gondolnak a dizájnerek és a statisztikusok.
Az ingolstadti székhelyű, prémium autómárka már évek óta kínálja a Goodwood zöld színt a vásárlóknak. Igaz, nem mindenkinek, csak azon ügyfeleknek, akik az Exclusive katalógusból válogatják össze az autójuk felszereltségét. Ráadásul különleges fényezés lévén komoly összeget kell érte fizetni. Olaszországban 2.880, Németországban pedig 2.400 eurót. Emellett a Goodwood zöld mintapéldány a drágább S-line csomagot is megkapta. Ez többek között a fekete tükröket és a 19 colos felniket – 245/35-ös gumikkal – is tartalmazza.
Az utastérben szintén az Exclusive katalógusból választott, remekül mutató Cognac bőrkárpitozás várja az utasokat, akiknek a szórakoztatásáról és informálásáról 8.3 colos kijelzővel rendelkező infotainment rendszer gondoskodik. Ezen túl az analóg műszerek helyére a 12.3 colos virtuális kijelző költözött. Pazar felszereltség, pazar autó, ám a színe miatt mégsem fogadnánk a sikerére.