Maxx Race Team – 22. Veszprém Rallye, 2015. július 10-12.
Lencse Zoltán – Hofbauer Tamás, Mitsubishi Lancer Evo IX R4
Órai Balázs – Órai-Tallér Zsuzska, Mitsubishi Lancer Evo IX R4
A Lencse Zoltán – Hofbauer Tamás illetve az Órai Balázs – Órai-Tallér Zsuzska duónak is balszerencsésen alakult a július 10-12-ei, veszprémi hétvégéje. Ám míg Lencséék megküzdtek a technika nyújtotta akadályokkal és az abszolút 8. helyre kormányozták be a Mitsubishi Lancer Evo IX R4-t, addig Óraiék egy nagy eséssel fejezték be a viadalt.
Hofbauer Tamás: Rögtön az első napon utolért minket a balszerencse: az első gyorsasági végén leszakadt a kipufogó a Mitsubishiről, s úgy kellett teljesítenünk a második kört is. A probléma ellenére az első szakaszt követően egész jól álltunk: az abszolút 8. időt autóztuk. Sajnos vasárnapra sem sikerült teljesen tökéletes állapotba hozni a kocsit. A kipufogó mellett a hajtással is akadtak problémáink. Elmondhatjuk tehát, hogy az egész verseny alatt küzdöttünk a Mitsubishivel, valamint a technika ördögével. A végeredmény így is sikeresen alakult: az abszolút 8. pozícióban zártuk a 22. Veszprém Rallyet. Ráadásul a 7. helyért járó pontokat kaptuk meg, ugyanis egy P kategóriás autó is előttünk végzett, de azt nem értékelik az abszolútban.
Az eredményünk tehát nem lett rossz, inkább azért vagyunk elkeseredve, mert megint nem rajtunk, hanem a technikán múlott az, hogy nem tudtunk előrébb végezni. Bízunk benne, hogy Kassán már egy jobb teljesítményt tudunk majd mutatni!
Órai Balázs: Mindig is szerettem murván menni, a veszprémi pályákat különösen kedvelem. Igaz, ez a mostani korlátozás, miszerint 50 km/h sebességgel tréningezhettünk a szakaszokon, egyáltalán nem nyerte el a tetszésemet, ahogyan az is kicsit kényelmetlen volt, hogy ponyvát kellett magunkkal vinnünk a parc fermébe.
A versenyünk igazán kalandos sikerült. A szombati első gyors végén a cél utáni oszlopot eltaláltuk, ami olyan kárt okozott a kocsiban, hogy a második szakaszon egyből több mint egy perccel rosszabb időt autóztunk. Másnapra a szerviz orvosolta ezt a problémát, minden szépen és gördülékenyen ment. Az 5. gyorsaságin azonban kaptunk egy defektet, amit még bent ki is cseréltünk, de így is akkora időveszteséggel járt, hogy már tét nélkül folytathattunk volna a menetelést az utolsó két gyorson. Sajnos ott van az a feltételes mód… A 6. szakaszon kicsit nagyobb volt a tempónk a kelleténél, az autó hátulja kicsit lecsúszott az útról. Hiába álltam a gázon, hogy kihúzza a kocsit, valamiben nagyon megakadtunk, így egy nagy esés lett az incidensből, aminek következtében búcsúznunk kellett a küzdelmektől.
Partnereinknek köszönjük az együttműködést: Jaga Trans-Art Kft.; Profi-Drink Kft.; Deák Hűtő és Klíma Kft. (deakhuto.hu); Brill-Company Zrt.; Sabina 2000 Kft.; Alcohol Trade Kft.; Benyó Autószerviz Kft.; Makói Pro Sanitas Bt.; Zöld Élet Szociális Szövetkezet; Regionális Vidékfejlesztési Szociális Szövetkezet, Út-Garantor Kft. ; Börcsök Trafik Bt.;
Perla Moda Kft. (Magenta-Budapest); Tried Logistic Kft.; Express Log Trans Kft.; Dr. Ember Alex; Villforgó Bt.; Hartmann Építész Kft.; Dolce Dream Kft.; Bartron 07 Kft.; HidroProfil Kft.; Bakony-Techn-95 Kft.; Diagonál Épker Kft.; Auctor Bonus Kft.; Hegymegi Zsolt fuvarozó; Oriol Motor Kft., Zs+U Kft.; Mannol; Autogroup Kft.;
Partner autóalkatrészpiac Kft.; Ásotthalom és Térsége Szociális Szövetkezet; Prometrik Kft., King Work Trio Kft.; Nagy Róbert Ügyvéd; Truszka Kft.; 1+1 Kft.; DM Ker Kft.; North Force Hungary Kft.; Szinka Kft.; Petrovics Csaba egyéni vállalkozó; Bulath-Sped Kft.; Euroaszfalt Kft.;
Confector; Hungarobiomed Kft.; BioTech USA; B Visible Kft.; Well Done; Beaver Signs; Alustart Kft.; Kovács autóalkatrész Szeged,MR Reisen Kft,Türk műanyag , Várkert-97, BS-tel (Lenovo Partner), Grand Ács Kft. , Garden Trade Kft, Macicsek és Társa Kft.,Netcargo Kft.
Sajtófőnök: Horváth Judit – Tel.: 30/533-9099; E-mail: sajto.maxxraceteam@gmail.com; web: www.maxxraceteam.hu