A Divízió II. idei névadó támogatója a Redda-Motor Expressz Futárszolgálat. Ismerkedjünk meg velük! A cég vezetőjét, Bachrathy Kornélt kérdeztük.
MAFSZ: A sportágban nem ismeretlen a személyed, elvégre néhány éve még a MAFSZ főtitkára voltál. Honnan jött a Redda-Futár Divízió II. ötlete?
Bachrathy Kornél: A cégünk már régóta segítette a szövetségi munkát különböző módokon, de úgy gondoltam most jött el az ideje, hogy kihasználjuk a névadó szponzorációban rejlő marketing potenciált. Mivel tisztában voltam vele milyen sokan érdeklődnek az amerikai futball iránt, mennyien érik el a mérkőzések, események híreit, nem volt kérdés hogy üzleti szempontból is érdemes a MAFSZ partnerének lenni. Ár-érték arányban nem sok hasonló lehetőség van, így örömmel vettük a lehetőséget, egyben erre biztatunk másokat is.
MAFSZ: Mi a Redda fő tevékenysége, mivel foglalkoztok?
Bachrathy Kornél: Elsősorban Budapesten és annak agglomerációjában végzünk expressz futárszolgálati kézbesítést. A borítéktól kezdve néhány raklap mennyiségig lényegében bármit elszállítunk 1-2 órán belül. A Redda-Motor Kft. 1994 óta piacvezető ebben a szegmensben, 60 futáros flottánkat meg sem közelítik a konkurensek. Ennek köszönhetően tudunk egyedülállóan gyors és rugalmas szállításokat nyújtani mintegy 2000 partnerünknek. A rendelést követő 30 perces kiállást és az azonnal kézbesítést már évek óta csak a Redda képes nyújtani a piacon.
MAFSZ: Cégek, vagy magánszemélyek rendelhetnek nálatok futárt?
Bachrathy Kornél: Főleg cégeknek és intézményeknek bonyolítjuk a sürgős fuvarjait, de magánszemélyeknek is állunk rendelkezésére. Sok multinacionális partnerünknek van szüksége állandó futárcégre, napi többszöri sürgős kézbesítésre. De havonta akár egyetlen rendelés erejéig is igényelhető futár, mi a “kis ügyfelek” kiszolgálását is azonos minőségben végezzük. Sőt úgy gondoljuk minél több kisebb cég van az ügyfélkörünkben, annál stabilabb a cégünk helyzete, megrendelési állománya. Így kimondottan célunk növekedni a KKV szektorban, valamint a magánszemélyek körében. Idővel mindenkinek szüksége lesz arra, hogy “A”-ből “B”-be gyorsan eljusson egy irat, vagy egyéb küldemény. Ilyenkor pedig érdemes futárban gondolkodni, sok időt és energiát spórolhatnak meg ezzel a megrendelők. Reméljük sokaknak jutunk majd eszébe ha ez az igény felmerül. Diszpécserközpontunkat munkanapokon 7-18 óra közt a 061/218-0888-as számon érik el, részletek a www.redda.hu webcímen olvashatók.
MAFSZ: A pandémiás helyzet milyen kihívásokat tartogatott számotokra?
Bachrathy Kornél: Átalakultak az igények, a nagy irodaházak sok esetben kiürültek a home office miatt. Viszont a fővárosi vonzáskörzetben otthonról dolgozók gyakrabban igénylik a szállításokat. Ehhez még stabilabb flotta kell, mert növekednek a megteendő távolságok és az egy rendelésre jutó idő. De ezt rugalmasan tudtuk kezelni, így továbbra is minden igényt ki tudunk szolgálni. Reméljük azért hamarosan sor kerülhet a lazításra, számos ügyfelünk került nagyon nehéz helyzetbe, egész ágazatok álltak le. Ez persze minket is negatívan érint. De ha a nyitás megtörténik azt gondoljuk gyors felfutás fog következni az üzleti életben és a kapcsolódó szolgáltatásokban is, mint amilyen a miénk. Mi már erre készülünk, alapvetően optimisták vagyunk.
MAFSZ: Köszönjük az interjút és a támogatást, sok sikert kívánunk a munkátokhoz!
Bachrathy Kornél: Mi köszönjük a lehetőséget és eredményes szezont kívánunk az amerikai futball csapatoknak!