Autó
2016. április 3. vasárnap, 23:32
Szerző: Mészáros Gergely
Kicsit átszabták az orrát, kapott néhány új felnit, lecserélték a kormányt és az infotainment rendszert, a gépháztető alatt pedig kizárólag Euro6-os motorok rejtőznek.
A PSA-konszernnel közösen fejlesztett, Törökországban gyártott, városi kisteherautó jelenlegi generációjából több mint 370.000 példány fogyott 2007 óta, ám már éppen itt volt az ideje, hogy felfrissüljön. Most meg is történt, de túlságosan nagy változásokra nem érdemes számítani. Kívülről csak az orrát szabták át, illetve az áttervezett lökhárító és fényszórók mellett kapott néhány új felnit is. A kabinban lecserélték a kormányt, a váltót és az infotainment rendszert, utóbbi immár öt colos kijelzővel, DAB rádióval és Bluetooth kapcsolattal rendelkezik.
Ennél jóval fontosabb módosítás, hogy a FIorino összes motorja megfelel az Euro6-os kibocsátási előírásoknak. Az 1.3 MultiJet II egység kétféle – 80 és 95 lóerős –, az 1.4 literes, szívó benzines pedig 77 lóerős csúcsteljesítménnyel kapható. Később Adventure változatban is megvásárolható lesz.