F1
2015. szeptember 17. csütörtök, 19:21
Schumacher a tragédiák után nem akart versenyezni, Zanardi lábai elvesztését követően visszatér, a Jaguar kiszáll, Las Vegas golfpályát épít F1-es létesítmény helyett, Massát rajtbüntetés miatt cserélhetik le. Szeptember 17. hírei.
2014: Nem rúgta ki a Red Bull Carlos Sainzt, állítja a fiatal spanyol pilóta. Sokan arra számítottak, hogy a WSR éllovasa a Toro Rossónál folytathatja, de a jelek arra mutatnak, hogy Max Verstappen és Jean-Eric Vergne lesznek a csapat versenyzői.
2013: Niki Laudához hasonlítja Kimi Raikkönent a Ferrari elnöke, Luca di Montezemolo – nemrég jelentették be a finn visszatérését Maranellóba. A hasonlat oka, hogy Raikkönen egyszer belefásult már a Formula-1-be, éveket is kihagyott, ám később újult tűzzel tért vissza.
2011: Indiában visszatér a HRT ülésébe Narain Karthikeyan. A versenyzőt Daniel Ricciardo váltotta Silverstone-tól kezdve, hazai versenyén Karthikeyan nem az ő, hanem Vitantonio Liuzzi helyét foglalja majd el.
2010: A Lotus nem fog azonnal Kimi Raikkönen után kapni, közölte Gerard Lopez csapatvezető. A jelenleg ralizó világbajnok érdeklődik az istállónál versenyzés iránt, de az alakulat pénzügyi szempontokat is mérlegelni fog.
2009: Niki Lauda szerint az ütközésbotrány szereplőjét, a Renault-t súlyosan meg kell büntetni. A legendás osztrák szerint a Formula-1-ben még sosem történt ennyire csúnya ügy – Schumacher 2006-as monacói leparkolása és a McLaren kémbotránya sem hasonlítható hozzá.
2007: A McLaren, amely a Ferraritól lopott műszaki adatok miatt 100 millió dolláros pénzbüntetést kapott, valamint kizárták a konstruktőri bajnokságból, a Renault-t vádolja kémkedéssel. A franciák már átnyújtottak egy dossziét az FIA-nak ártatlanságuk igazolásaként, de a vádaskodó McLaren még nem, árulta el Max Mosley.
2006: Kimi Raikkönen utolsó három nagydíjára készül a McLarennel, a finn versenyzőnek pedig két célja van: nyerni még egyszer a wokingi csapattal, valamint beszélgetni Michael Schumacherrel, akit ő vált a Ferrarinál – mivel visszavonulását titokban tartották eddig, a finnek nem volt rá lehetősége.
2004: A Ford bejelentette, hogy csapata, a négy év alatt győzelemig nem jutó Jaguar kiszáll a Formula-1-ből a kategória költségessége miatt. Az F3000-ben domináns Arden istálló csapatfőnöke, Christian Horner máris közölte, érdeklődik az istálló megvásárlása iránt.
2003: Alex Zanardi visszatér a versenyzéshez, mindössze két évvel azután, hogy mindkét lábát elveszítette Németországban, egy súlyos CART-balesetben. A versenyző a túraautó Európa-bajnokság, az ETCC monzai versenyén áll rajthoz egy átalakított BMW-vel.
2002: Felipe Massa a leggyorsabb a mugellói tesztelésen, de csapata, a Sauber azon gondolkodik, hogy Indianapolisban lecseréli a brazil újoncot. Az indoklás különleges: monzai ütközése miatt 10 helyes rajtbüntetést kapott, ezért váltaná le egy verseny erejére Peter Sauber Heinz-Harald Frentzenre, aki 2003-ban amúgy is Massa utódja lesz.
2001: Michael Schumacher nem szívből vezetett az Olasz Nagydíjon, jelentette ki Jean Todt. A negyedikként végző német versenyző már a futamot megelőzően bevallotta, nem szeretne versenyezni, mert megviselték a szeptember 11-i amerikai terrortámadások. A Ferrari megengedi a világbajnoki címet már bebiztosító pilótának, hogy kihagyja az utolsó futamokat.
2000: Michael Schumacher elgondolkodott azon, hogy befejezze a versenyzést az Olasz Nagydíj után, melyen egy ütközés következtében életét veszítette az egyik versenybíró.
1998: Las Vegas inkább egy 27 lyukas golfpályát épít F1-es versenykomplexum helyett. A döntés kapcsán Indianapolis dörzsölheti a tenyerét, nagyon valószínű, hogy a legendás pályán rendezik meg 1991 óta az első USA Nagydíjat.
1997: David Coulthardot tanúvallomást tenni hívta be a védelem Ayrton Senna balesetének tárgyalására. Az egykori Williams-pilótának, aki már a McLarennél vezet, arról kell beszélnie, mennyire mozgatható vezetés közben a kormánykerék.