Hiába is gondolnánk, hogy napjaink szuperautói már szinte legyőzték a fizika korlátait, a mérnökök egyetlen percre sem teszik le a lantot, s az egyik modell kezét elengedve máris a következő generáció sajátosságain törik a fejüket.
Nos, nincs ez másként a még frissnek ható, de a ráncfelvarrásra lassan megérő Audi R8 esetében sem, aminek friss sarja könnyebb, hatékonyabb, erősebb, de legfőképpen gyorsabb lesz.
Ehhez pedig Ingolstadtban, de még Győrben is mindent bevetnek, ami a tudomány mai állása szerint elképzelhető, így 2014 harmadik negyedévére már az új R8 szaggathatja az aszfaltot, vagy gyűrheti fel a vörös szőnyeg utcafront felöli végét.
Az erőforrások maradnak, de tovább fejlesztik őket
A 4,2 literes V8-as, illetve az 5,2 literes V10-es szívómotorok megmaradnak a kínálatban, de teljesítményük 20-30 lóerővel növekszik, miközben fogyasztásuk csökken, hiszen az erő optimális beosztásáról új hétfokozatú, duplakuplungos automataváltó gondoskodik.