Pénteken délelőtt a Puma és a Milan hivatalosan nyilvánosságra hozta a 2018/2019-es idényre tervezett hazai szerelést. Az új mezt Leonardo Bonuccival, Giacomo Bonaventurával, Patrick Cutronéval, Alessio Romagnolival és Hakan Calhanogluval mutatták be.
Mint ismert, 20 esztendőt követően idén nyáron véget ért a Milan és az Adidas közös együttműködése. Már korábban bejelentették, hogy a következő szezonokban a Puma lesz a klub sportszergyártója.
A Puma többek között a Borussia Dortmund, az Arsenal és az olasz válogatott, valamint Svájc, Ausztria, Kamerun, Elefántcsontpart, Ghána és Csehország sportszergyártója. Emellett a német vállalat olyan játékosokkal áll partnerségben, mint Gianluigi Donnarumma, Antoine Griezmann, Olivier Giroud, Sergio Agüero, Cesc Fabregas, Romelu Lukaku, Hector Bellerin, Marco Reus vagy éppen Yaya Touré.
Björn Gulden, a Puma elnök-vezérigazgatója néhány hónappal ezelőtt a bejelentéskor a következőt nyilatkozta: “Nagyon büszkék vagyunk arra, hogy partnerséget kötöttünk az AC Milannal, amely a labdarúgás történetének egyik legsikeresebb klubja. Alig várjuk, hogy új fejezet kezdődjön ennek a legendás klubnak az életében a Pumával.”
Ma délelőtt bemutatták az új hazai mezt, amely a klasszikus piros-fekete színösszeállításban pompázik, immáron a Puma jóvoltából.