Hol és mennyit változott a csapatok festése?

F1

2015. augusztus 12. szerda, 08:31

Szerző: Gellérfi Gergő

Az F1Fanatic című blog időről időre összegyűjti, milyen apróbb változások figyelhetőek meg a csapatok festésén, milyen új logók, szponzorfeliratok kerülnek fel a versenygépekre az egyes hétvégéken.

Force India: Sergio Perez érkezése óta megszokott látvány a számos mexikói szponzor jelenléte az autón, különös tekintettel a különböző alkoholos italok gyártóira. Az Osztrák Nagydíjon egy újabb „színnel” gazdagodott ez a paletta, hiszen a cockpit oldalán megjelent a Cavall nevű elit bormárka neve és logója.

forceindia_aut

Manor: A legnagyobb változás a legkisebb csapatnál történt, hiszen a Flex-Box nevű konténergyártó cég logója felkerült az oldaldobozra, ami egyúttal a színek terén is változást jelentett, s emellett Silverstone-ban a Clifford Thames nevű szponzor is visszatért az autóra.

 

manor_brit

A brit futamon emellett a Manor feltüntette mindazon csapattagok nevét, akik közreműködtek az istálló téli feltámasztásában.

manor_felirat

McLaren: A wokingiak a Johnnie Walkerrel való tízéves együttműködésük alkalmával az italgyártó ittas vezetés elleni kampányát népszerűsítették a #JoinThePact felirattal.

mclaren_jointhepact

Lotus: Az enstone-iak a Brit Nagydíjon nagyobb teret adtak állandó szponzoruknak, a Microsoftnak, s ezzel a megoldással nagyobb hangsúlyt kapott a Lumia márka.

lotus_brit

Williams: A grove-iak szintén a Brit Nagydíjon változtattak, méghozzá a helyi sajátosságok miatt: egyik legfontosabb szponzoruk, a Rexona ugyanis a szigeteken Sure néven forgalmazza termékeit.

williams_brit

Emellett meg kell emlékeznünk arról is, hogy Magyarországon minden csapat festése megváltozott a szokotthoz képest, hiszen az összes istálló az előző hétvégén elhunyt Jules Bianchi előtt tisztelgett. Erről még a Magyar Nagydíj alatt készítettük az alábbi összeállítást, mely a képre kattintva érhető el:

Forrás: www.formula.hu – RSS