F1
2015. augusztus 12. szerda, 08:31
Szerző: Gellérfi Gergő
Az F1Fanatic című blog időről időre összegyűjti, milyen apróbb változások figyelhetőek meg a csapatok festésén, milyen új logók, szponzorfeliratok kerülnek fel a versenygépekre az egyes hétvégéken.
Force India: Sergio Perez érkezése óta megszokott látvány a számos mexikói szponzor jelenléte az autón, különös tekintettel a különböző alkoholos italok gyártóira. Az Osztrák Nagydíjon egy újabb „színnel” gazdagodott ez a paletta, hiszen a cockpit oldalán megjelent a Cavall nevű elit bormárka neve és logója.
Manor: A legnagyobb változás a legkisebb csapatnál történt, hiszen a Flex-Box nevű konténergyártó cég logója felkerült az oldaldobozra, ami egyúttal a színek terén is változást jelentett, s emellett Silverstone-ban a Clifford Thames nevű szponzor is visszatért az autóra.
A brit futamon emellett a Manor feltüntette mindazon csapattagok nevét, akik közreműködtek az istálló téli feltámasztásában.
McLaren: A wokingiak a Johnnie Walkerrel való tízéves együttműködésük alkalmával az italgyártó ittas vezetés elleni kampányát népszerűsítették a #JoinThePact felirattal.
Lotus: Az enstone-iak a Brit Nagydíjon nagyobb teret adtak állandó szponzoruknak, a Microsoftnak, s ezzel a megoldással nagyobb hangsúlyt kapott a Lumia márka.
Williams: A grove-iak szintén a Brit Nagydíjon változtattak, méghozzá a helyi sajátosságok miatt: egyik legfontosabb szponzoruk, a Rexona ugyanis a szigeteken Sure néven forgalmazza termékeit.
Emellett meg kell emlékeznünk arról is, hogy Magyarországon minden csapat festése megváltozott a szokotthoz képest, hiszen az összes istálló az előző hétvégén elhunyt Jules Bianchi előtt tisztelgett. Erről még a Magyar Nagydíj alatt készítettük az alábbi összeállítást, mely a képre kattintva érhető el:
Képgaléria
Az egész mezőny Bianchira emlékezik a Magyar Nagydíjon