Kis Sándor – Czeglédi Péter: A célunk, hogy tovább növeljük az előnyünket!

kisczegledi.jpg

A leghosszabb és legnehezebb futammal folytatódik a hétvégén a magyar terep-rallye bajnokság.

Az augusztus 23-26. között megrendezésre kerülő Hungarian Baja az egyik legnagyobb kihívás minden magyar versenyző számára, hiszen a Veszprém környéki kemény pályákon felül, az igen erős nemzetközi mezőnnyel is meg kell méretniük magukat.
A Technosport Hungary párosának, Kis Sándornak és Czeglédi Péternek legfontosabb feladata, hogy a magyar bajnokság értékelésében minél nagyobb előnyre tegyenek szert az ellenfelekhez képest. Ez a futam a csapat számára is óriási kihívás, hiszen a bajnok páros autóján kívül, még 3 versenyautót és egy versenykamiont is ki kell szolgálniuk szervizzel. Rajthoz áll természetesen az Ács-Bagics duó (Autoport Evo III), valamint többversenyes kihagyás után a Péter Géza, Tóth György valamint a Morvai Zoltán, Apáthy Zoltán alkotta kettősök is. Péterék a tavalyi ezüstérmes dízel pick up-ot bérelték ki, Morvaiék a megbízható Nissan Patrollal vágnak neki a távnak.
Mindezek mellett az egyik legjelentősebb eseményként első éles versenyt futja majd a Technosport Hungary közreműködésével épülő Scania versenykamion is, ami a maga nemében első és egyedülálló a világon. A kamiont Kovács Miklós kormányozza majd az Irigy Hónaljmirigy oszlopos tagjának, Sipos Tamásnak és az építést vezénylő szervizcsapat vezetőjének, Tóth Tamásnak a navigálásával. A trió természetesen tesztelni jön, hiszen a vadonatúj technikán rengeteg beállítást, megoldást kell kipróbálni versenykörülmények között.
 
Kis Sándor
Igen komoly kihívás előtt állunk mi ketten Péterrel, de a csapatom is. Az egyik legkomolyabb és legfontosabb versenynek vágunk neki pénteken. A legnagyobb ellenfél mi magunk leszünk, azaz, tudnunk kell úgy, okosan és ésszel versenyezni, hogy a lehető legtöbb pontot hozzuk el. Mivel az utolsó versenyen egy technikai hiba folytán megfosztottak jó néhány pontunktól (a verseny eredménye fellebbezés alatt áll), most a legfontosabb, hogy amekkora előnyt csak lehet, annyit autózzunk ki! Ennek érdekében egy új motort és váltót is tettünk a kocsiba, igyekeztünk mindent elkövetni, hogy a lehető legjobb formánkat tudjuk hozni.
Ezek mellett a csapat is teljes erőbedobással fog dolgozni, hiszen összesen 5 járműnek nyújtunk majd szervizhátteret.
Mindenképpen jó eredményt szeretnék elérni a magyar és a nemzetközi értékelésben is, ha lehet, ugyanolyat, mint tavaly!

Folyamatos hírek és információk a verseny alatt: www.technosport.hu

Program:

2007. augusztus 24. péntek
8:00-12:00 adminisztratív átvételek (Balaton Szabadidő és Konferencia Központ)
8:00-12:30 technikai átvételek VW Csermely és Tsa. Kft.)
15:45 a verseny rajtja (Balaton Szabadidő és Konferencia Központ)
16:30 Prológ 1 (Jutaspuszta)
Szerviz (Jutaspuszta)
18:35 Prológ 2 (Jutaspuszta)
Szerviz (Jutaspuszta)
20:00 Hivatalos rajtceremónia
Szerviz (Jutaspuszta)
21:15 1. napi cél

2007. augusztus 25. szombat
7:45 2. napi rajt (Jutaspuszta)
8:00 SS1 Jutaspuszta 50 km
Szerviz
10:20 SS2 Hajmáskér 120 km
Szerviz
14:00 SS3 Jutaspuszta 50 km
Szerviz
16:20 SS4 Hajmáskér 120 km
Szerviz (3 óra!!)
21:20 2. napi cél (Jutaspuszta)

2007. augusztus 26. vasárnap
6:40 3. napi rajt (Jutaspuszta)
7:00 SS5 Hajmáskér-Jutaspuszta 120 km
Szerviz
10:10 SS6 Hajmáskér 170 km (csak nemzetközi mezőny!)
Szerviz
15:20 a verseny célja, céldobogó
18:00 díjkiosztó (Balaton Szabadidő és Konferencia Központ)

www.technosport.hu