Loeb ezen a ralin megszerezte a maximális pontot, ugyanis mind a Monte-Carlo-rali győzelméért járó 25 pontot mind a Power Stage extra 3 pontját megszerezte. A második helyet Mikko Hirvonen szerezte meg 1,2 másodpercet kapva Loebtől. A harmadik helyet, az ezen a ralin szenzációs teljesítményt nyújtó orosz Evgeny Novikov szerezte meg 2,6 másodpercet összeszedve a győztes idővel szemben mely 3 perc 27,8 másodperc volt.
Dani Sordo szerezte meg a 4. helyet, mellyel bebiztosította összetettbeli 2. helyét és az 1967-es Rauno Aaltonen által jegyzett Mini győzelem után újabb John Cooper Worksös autó került a dobogóra, ha nem is annak legfelső fokára. Az 5. helyen a cseh Martin Prokop futott be akit Henning Solberg követett a 6. helyen. A 7. helyen Brian Bouffier ismét bizonyította rátermettségét, őt a 8. helyen Armindo Araujo követte. A 9. helyet Ott tanak szerezte meg, akit Pierre Campana követett.
Petter Solberg a 13. helyen futott be, de ez még akkor is elismerésre méltó, hogyha tudjuk, hogy a 2. helyért volt csatában Sordóval, ugyanis 3 használt és mindössze egy új gumija maradt erre a szakaszra, így a megtett kilométerek kihívást jelentettek a számára. eletében most először végzett a legjobb háromban Monte-Carlo-ralin. A nap legszebb gesztusa Francois Delecour nevéhez köthető, aki átadta helyét a sporttól visszavonuló navigátora, Dominique Savignoni számára. Ugyan csak a 42.helyet szerezte meg, de nem hiszem, hogy ez bármit is számítana, ugyanis biztos vagyok benne, hogy Savignoni soha nem fogja ezt a napot elfelejteni.