A Koreai Nagydíjat, a 2011-es világbajnokság 16. futamát október 16-án rendezik a Dél-Jeolla régióban található Korea International Circuit pályán. Hét nappal a Japán Nagydíj után, a yeongami pályán a második futamot rendezik, miután 2010-ben bemutatkozott a sportban.
Az első kanyarig 150 méter hosszú egyenes vezet, ez a legrövidebb távolság Monaco és Törökország után (120 méter). A tavalyi versenyen 26 kört töltöttek a pilóták a biztonsági autó mögött, ez 146 kilométernek felel meg. A 2011-es kanadai futamig ez volt a legtöbb kör, melyet a versenyen biztonsági autó mögött teljesítettek.
Michael Schumacher:
"A tavalyi első, koreai látogatás érdekes élmény volt és élvezettel tanultam meg az új, Yeongam pályát. Nagyon lenyűgöző létesítmény, a pálya elegendő kihívást tartogat, élvezetessé teszi a vezetést. Jó eredményt értünk el, mivel megismételtem tavalyi legjobb eredményem, a negyedik lettem. A nyári szünet óta bíztató helyezéseket szereztünk, keményen dolgoztunk teljesítményünk javításán. Remélem, ez a trend Koreában is folytatódik a hétvégén, majd pedig a hátralévő versenyeken."
Nico Rosberg:
"Örömmel várom a koreai versenyt: élvezem a pályát és a tavalyi első verseny teltház előtt zajlott. Természetesen célom a tavalyinál egy sokkal sikeresebb versenyhétvége, akkor Webberrel ütköztem a második körben a biztonsági autó mögött. Japánban megtanultuk, hogy teljesítményünkkel kisebb előrelépést értünk el Szingapúr óta. Remélem, a hétvégén egy újabb lépést teszünk."
Ross Brawn, csapatfőnök:
"A suzukai hétvége után a csapat összepakolt és Dél-Koreába indult a szezon utolsó versenyeire. A Korea International Circuit tavaly mutatkozott be a naptárban, a létesítmény lenyűgöző, a pálya érdekes és igényes vonalvezetésű a pilóták és a mérnökök számára. Erős versenyteljesítményt nyújtottunk Suzukában, miután nem volt sima hétvégénk, így Koreában szeretnénk a legtöbbet kihozni jelenlegi technikai csomagunkból és folytatni az eredményességet."
Norbert Haug, Mercedes-Benz Motorsport, alelnök:
"A Korea International Circuit pálya Yeongamban nagyon összetett kihívást jelent az autóknak és a pilótáknak: hosszú egyenesek az első szektorban, ezt egy sokkal szűkebb második rész követ, amely trükkös kanyarokat, szűk részeket tartalmaz a betonfalak között. Az állandó versenypályák közül ezért itt az egyik legkisebb az átlagsebesség, körülbelül 205 kilométer/óra. A tavalyi első versenyen nagy kihívást jelentett az időjárás és a négy biztonsági autós fázis; habár az idei évben reménykedünk, jobb idő lesz, de a kevés bukótér miatt valószínűleg a biztonsági autó ismét szerephez jut. A Mercedes-Benz SLS AMG biztonsági autó az utóbbi négy versenyen a pályán volt. Erős hétvégénk volt Suzukában és egészen versenyképes csapatteljesítményt nyújtottunk. Kihívás számunkra, hogy ugyanezen a szinten teljesítsünk egy teljesen más pályán, szeretnénk a három élcsapat között pontot szerezni, ahogy ez sikerült az utóbbi négy versenyből három alkalommal."