A 21. forduló hat mérkőzéséből az M4 Sport kettőt élőben és február 26-ig egyet felvételről és egyet ismétlésben is sugárzott. A három mérkőzés valamelyikének első sugárzásába 870 ezer fő nézett bele legalább egy percre, ez a teljes népesség 10,0 százaléka.
A 15:30-kor kezdődő Honvéd–Debrecen meccs 163 ezer nézőt ültetett a tévé elé huzamosabb ideig, míg a legalább egy percre bekapcsolódók száma 449 ezer fő volt, és egy néző átlagosan 42 percet látott a mérkőzésből. A 18:00-tól sugárzott Ferencváros–Videoton FC mérkőzés nézettsége ennél is magasabb volt, 255 ezer fő és 702 ezren láttak legalább egy percet belőle. Ebből a meccsből egy néző átlagosan szintén 42 percet látott.
A mérkőzéseket a mediaklikk.hu és az m4sport.hu felületen is követhették élőben az érdeklődők. Ezen a platformon az élőben a tévében közvetített Honvéd–Debrecen meccsre voltak kíváncsiak a legtöbben, 16.300-an, de a Ferencváros-Videoton FC-nek is 12 ezer fölött volt a nézettsége, míg a tévében nem látható mérkőzések közül a DVTK-MTK összecsapás 6000, a Haladás-Újpest 4600 internetezőt vonzott.
A Merkantil Bank Liga 22. fordulójából a ZTE–Nyíregyháza mérkőzést közvetítette február 26-án 15:30-tól az M4 Sport, ekkor az élő adásnak 73 ezer nézője volt és az online felületeken is 5.532-en követték. A mérkőzésbe 356 ezer fő nézett bele legalább egy percre.
Fentiek alapján a hazai bajnokságok teljes nézettsége (AMR) meghaladja az 560 ezret, ami közel 100 ezerrel magasabb, mint a múlt heti fordulóban.