Reméljük, Székesfehérvárra végre minden összeáll!

Reméljük, Székesfehérvárra végre minden összeáll!

 

Egerben technikai probléma és pontszerzés. Miskolcon technikai malőr és kiesés. Szombathelyen ismét csak nehézségek és pontszerzés. Spitzmüller Csaba és Bazsó Attila bízik benne, hogy ez a számukra kellemetlen sorminta megszakad a 8. Székesfehérvár Rally-n. A nyers sebességet/tempót tekintve eddig minden futamon felvette a harcot az élmezőnnyel a Full-Gas Motorsport Egyesület kettőse, már csak kis szerencsére lenne szükségük, hogy egy igazán komoly eredményt tudjanak felmutatni.

Spitzmüller Csaba:

Rengeteg problémával szembesültünk Szombathelyen. Egy részét előre tudtuk, hisz épp, hogy elkészült az autónk a versenyre és nem maradt időnk tesztelni. A másik részét, ha minden igaz, megtaláltuk, de ezt le kell, hogy kopogjam, mert Miskolc előtt is azt hittük, hogy ki tudtunk küszöbölni minden technikai problémát, aztán a hazai versenyünket is azzal kezdtük, hogy nem működött az autó és futottunk az eredmény után. Találtunk egy kézzelfogható problémát, azt kijavítottuk, úgyhogy mindennek működnie kell. Nem kellett kapkodnunk, tesztelünk majd még egyet, az autónk be lesz állítva és úgy fogunk elrajtolni, hogy abszolút jó állapotban lesz a Mitsubishi. Bízom benne, hogy végre lesz tapadásunk, lesz motorerőnk és akkor végre tudunk egy problémamentes versenyt futni.

Összetett futam lesz a Székesfehérvár Rally. Talán az utóbbi időben jobban szeretek aszfalton menni, mert a murvával mindig problémáim vannak és régen teljesítettem egy jó murvaversenyt. Tavaly azt vettem észrevettem, hogy kicsit nehezebben álltam át murváról aszfaltra. Az első, laza talajon megrendezett versenynap után az aszfalton kicsit bizonytalan voltam az első körben, nem voltam olyan magabiztos, nem voltak olyanok a féktávok, nem volt semmi sem olyan, mint amilyennek lennie kell. Lehet, hogy akkor csak azért éreztem ezt, mert egy filléres alkatrész tönkrement az autóban, ami miatt az egész versenyünk elúszott és utána már nem vetettem bele magam valami hatalmas elánnal a küzdelembe.

Alapvetően új navigátorral vágtam neki az évnek és Attilával nincs sok közös tapasztalatunk, ami különösen Szombathelyen mutatkozott meg. Nem tudtunk tesztelni és emiatt úgymond belöktem a mélyvízbe, amit nagyon jól megoldott, de van még mit tanulnia, különösen murván, igaz aszfalton már egész jól elboldogulunk. Székesfehérváron a kevésbé ismert pályákon nagymértékben navigációból kell, hogy menjek. Abból lehet egy pici hátrányunk, hogy még nem vagyunk 100%-an összeszokva, de Szombathelyen, a verseny második napján már nagyon jól tudtunk együtt dolgozni. Ha azt a formát át tudjuk menteni Székesfehérvárra és Attila ugyanolyan jól felveszi a ritmust, akkor jók leszünk!

Köszönjük a partnereinknek: Tom Market Kft., Still Partner LLC, MSB Zrt., BOBO Kft., Metsys Kft., ER-ONE Kft., Tachográf Control Kft., LGAqua Kft., Jánosik és Társa Kft., Balogh Autóházak Kft., Kompak Trans Hungary Kft., Laczkogumi.hu, Enesco Pro Kft., Hoge.hu, Balogh Autó – Euroszervíz Kft., Dokument Depo., FuvInfo Kft., Origo Pack Kft., GORDIUSZ Prima Gépipari Kft., Valkyr Capital, IPPON Energy., EGK., Vámosi Autójavító, Zsomboly Kft., PENTASZER 2000 Kft., INFOCAFE.hu, Espresso Perfetto, SUARIO Kft., LS epületautómatika Kft., Logistic Europek Kft., DRAVIT Hungary, Balogh Kárjavítási Központ Kft., Kristály Tervező, Szolgáltató és Kereskedelmi Kft., GAMMA-7 Bt., EGO Production

Az eredeti cikkhez kattintson ide!