Saját sörrel szurkolhatnak a DVTK-rajongók

image

Együttműködési megállapodást kötött a Dreher Sörgyárak Zrt. és a DVTK NB. I-es labdarúgócsapata a 2011/2012-es bajnokság tavaszi szezonjától. Az együttműködés értelmében a két fél közös termékkel lép a piacra, melyet egy csütörtöki sajtótájékoztatón mutattak be. A sörrel március 11-én, a csapat első hazai bajnoki meccsén találkozhatnak a szurkolók.

„Gratulálok a vezetőségnek! Újabb olyan dolgot vittek véghez, amit pár éve remélni sem mertünk! Saját sörünk lesz, törzsfogyasztó leszek, rám számíthatnak! HAJRÁ DIÓSGYŐR!!!” – kommentálta az egyik diósgyőri szurkoló a január végén bejelentett együttműködést.

A sajtótájékoztatón Kerekes Péter, a Dreher Sörgyárak Zrt. marketingigazgatója és Dudás Hunor, a Diósgyőr FC Kft. ügyvezető igazgatója mutatta be a közös terméket, mely a Kőbányai-DVTK nevet viseli.

„A sör és a foci-szurkolás évtizedek óta jó párost alkot. A DVTK nagyon sokat köszönhet lelkes szurkolótáborának, a meccseken teremtett kiváló hangulat az ő érdemük, így természetes, hogy szeretnénk viszonozni kitartásukat. Mi lehet erre jobb megoldás, mint egy saját sör? Hosszas pályáztatási folyamatot követően döntöttünk úgy, hogy a Dreher Sörgyárak Zrt-vel közösen valósítjuk meg a klub sörmárkáját. Több pályázatot is befogadtunk, az anyagokat több körön és hónapon keresztül értékeltük. Számos szempontot vettünk figyelembe, a győztest végül annak mentén választottuk ki, hogy kivel egyeznek leginkább a célkitűzéseink és ki az, aki a leginkább elkötelezett az együttműködés iránt” – mondta Dudás Hunor.

A Kőbányai-DVTK március 11-én a diósgyőri stadionban debütál csapolt formában, áprilistól pedig palackos és dobozos formában is elérhető lesz, elsősorban Borsod-Abaúj-Zemplén megyében, élelmiszerboltokban és sörözőkben.
 
„Az új termék két népszerű márka találkozásából született: a Kőbányai egy kiváló minőségű, felfrissítő, többszörös Monde Selection érmes magyar sör, a DVTK pedig az ország egyik legnépszerűbb, nagy múltú együttese. A csapat hitvallását – „Együtt vagyunk, győzni fogunk” – mi is osztjuk. Ezért, amikor értesültünk arról, hogy a DVTK saját sör kíván piacra dobni, nem volt kérdés, hogy együtt szeretnénk-e működni a klubbal, különösen mivel a Kőbányai a régió második legnépszerűbb söre.  A célok és a főbb elképzelések egyeztek a DVTK és a Dreher Sörgyárak között, létrejött az együttműködés és megszületett a Kőbányai-DVTK sör. Reméljük, hogy a DVTK nevét viselő sörrel még jobb hangulatban telnek majd a meccsek. Ez azért is fontos, mert vállalatunk céljai között szerepel a helyi közösségek, támogatása, felkarolása” – mondta Kerekes Péter.

„A hosszú távú cél, hogy egy nemzetközi szintű csapatunk legyen, mindezt úgy szeretnénk elérni, hogy közben a szurkolóknak is profi csapathoz illő körülményeket teremtünk. Ennek lényeges eleme lesz a jövőben a Kőbányai-DVTK sör eladásából származó bevétel. Fontos számunkra az átláthatóság, így a szurkolóink, akik a termék megvásárlásával hozzájárulnak a csapat sikerességéhez, nyomon tudják követni, mi történik a befolyt összeggel. Ezért is hozunk létre egy számlálót, amin látható, mekkora összegről beszélünk, párhuzamosan pedig tájékoztatjuk a szurkolókat a megvalósult és tervezett projektekről. Annyit már most mondhatunk, hogy a sörből származó bevételt a stadion fejlesztésére szeretnénk fordítani” – hangsúlyozta Dudás Hunor.