Szponzorra van, befektetőre nincs szüksége a Ferencvárosnak

image Új befektetőre nincs szüksége, ugyanakkor szponzorokkal folytat tárgyalásokat a labdarúgó OTP Bank Ligában szereplő Ferencváros.

    „Befektető egészen biztosan nem érkezik a Ferencvároshoz, a konstrukció nem fog változni” – reagált korábbi sajtóhírekre a Sport TV Mai helyzet című csütörtöki műsorában Orosz Pál, az FTC Labdarúgó Zrt. vezérigazgatója. Hozzátette: a klub történetében „erre már volt precedens, és egyszer sem sült el jól”.
    Orbán Viktor miniszterelnök a felcsúti Puskás Ferenc Labdarúgó Akadémia honlapján augusztus 4-én megjelent interjújában beszélt arról, hogy a „Fradinak hamarosan lesz kérője, erősebb és nagyobb, mint bárki másnak”.
    Orosz Pál elmondta, a vezetőség ugyanakkor szponzorokkal folytat tárgyalásokat, erről azonban egyelőre nem árulhat el többet. „Önmagában nem képes jelen pillanatban előteremteni egy egyesület azt az összeget, ami a profitábilis működéshez kell. Mindenféleképpen szükség van támogatóra.”
    Orosz beszélt arról, hogy 2011-ben 800 milliós adósságcsomaggal vették át a klubot, ezt mára sikerült 250-300 millióra csökkenteni, és ő biztos benne, hogy folytatódik ez a tendencia.
    A műsorban a Fradi-városról szóló tervek is szóba kerültek. Orosz Pál a részletekről nem kívánt nyilatkozni, mivel az az FTC elnökéhez, Kubatov Gáborhoz tartozik, de azt kiemelte, hogy a tervezett orvosi, diagnosztikai és rehabilitációs központ nagy hasznára lesz a labdarúgóknak is.
    „Az az orvosi, rehabilitációs és fizioterápiás háttér, ami szükséges egy profi labdarúgócsapat működtetéséhez az jelen pillanatban még csak hiányosságokkal áll rendelkezésünkre” – mondta az egészségügyi háttérről, és kifejtette, hogy amennyiben stabil Bajnokok Ligája- vagy Európa Liga-főtáblás csapat szeretne lenni a Ferencváros, ez nélkülözhetetlen.

XLsport.hu
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.