Zajlanak a tárgyalások a Milan és az Emirates között a főszponzori szerződés meghosszabbításáról, miközben több amerikai divatmárka is megjelenik a láthatáron.
Az Emirates több mint 12 éve, 2010 óta a Milan mezszponzora és jó esély van arra, hogy a felek együttműködése az elkövetkező években folytatódni fog. A nemzetközi légitársaság a labdarúgás világában a Real Madridot és a Milant tartja a legjobb választásnak a vállalat népszerűsítése érdekében.
A MilanNews információi szerint folyamatban vannak a tárgyalások a Milan és az Emirates között, hogy meghosszabbítsák a szezon végén lejáró szponzori együttműködésüket.
Az új szerződés részeként a klub jelentősen magasabb összeget, a jelenleginek több mint dupláját kaphatja az Emirates-től. A MilanNews úgy tudja, hogy várhatóan még a 2022-es év végéig sikerül megállapodást kötni és a dubaji vállalat éves szinten 30 – 35 millió eurós szponzori pénzt fizethet a Milannak. Ugyanakkor az Emirates-nek sietnie kell, mivel egyes amerikai divatmárkák már jelezték az érdeklődésüket és készen állnak a helyébe lépni mezszponzorként.
Az aktuális szerződés 2023. június 30-ig szól és a korábbi megállapodás értelmében az Emirates évi 14,2 millió eurót fizet a klubnak, amiért megjelenik a légitársaság a mez elején illetve a stadionban és a klub különböző platformjain – derült ki a 2021-es kimutatásokból.