Új rendező debütál a legújabb hazai pályán

klinkjanos.jpg

A tavaly debütált, kicsit szokatlan „sík hegyiverseny” következik a bajnokságban az Euroringen a hétvégén.

A bajnokságban tavaly debütált örkényi versenypályán idén egy debütáló versenyrendező szervezi a két bajnoki futamot, melyek a Hegyi Kupa értékelésének utolsó állomásai is egyben. A Ló-Erő Autós és Lovassport Kft. most először vállalkozik versenyrendezésre melyhez névadó szponzorként a marketinggel és szoftverekkel foglalkozó M & S Kft. nyújtott segítő kezet.

A Ló-Erő csapat vezetője Szigeti Attila régóta koptatja már a hazai gyorsasági autósport versenypályáit és most úgy gondolta, hogy elérkezett az idő, hogy a versenyzőként szerzett jó és rossz tapasztalatokat saját ötletekkel vegyítve megpróbáljon egy saját rendezésű futamot is lebonyolítani. A csapatról annyit kell tudni, hogy az autó és a lovassportban indítanak versenyzőket. A gyorsasági bajnokságban a csapatvezető az I/2-es kategóriában jelenleg egy Suzuki Swift-el versenyez, korábban volt már hölgyversenyzőjük és a színeikben indul a hazai autósport legidősebb aktív versenyzője Klink János (Pityu Bácsi) aki már több mint három évtizede fogyasztja a versenykilométereket a hazai és nemzetközi pályákon.

A futamok ahogy már említettük a hegyiversenyek lebonyolítási rendszere szerint zajlanak majd. Egy-egy „felfutáson” 4150 méter tesznek meg a versenyzők mely kb. két körnek felel meg a pályán. A szokásos fél perces rajtoltatással egyszerre négy autót láthat majd a pályán a közönség.

Talán egy későbbi együttműködés első elemeként a versenynek a rendező és Klink János meghívására lesz egy osztrák vendégművésze is, aki sok hegyiversenyt rendez Ausztriában és maga is aktívan versenyez egy kimondottan hegyiversenyekre épített Ford Sierrával.
Kiegészítő programként lesz VIP autóztatás, ahol akár a közönség soraiból is lesz néhány szerencsés, akik belülről is kipróbálhatják, hogy milyen az Euroringen száguldani.
Itt lesz vendégként az SBKM a különleges sportautók baráti köre, akik szintén időmérés mellett száguldhatnak majd a pályán. A soraikban várhatóan több igazi sportautó különlegességet is láthatunk majd.

A Program pénteken a szokásos technikai és adminisztratív átvételekkel kezdődik. A szombati és vasárnapi versenynapokon pedig reggel nyolc órától lesz folyamatos a program az edzés és versenyfutamokkal, illetve a betétprogramokkal.
A hétvégén egy jó sportélményért tehát mindössze csak ötvenkét kilométert kell megtenni az M5-ös autópályán az örkényi lehajtóig, ahol rögtön ott az Euroring ahová szeretettel vár mindenkit az MNASZ Autós Gyorsasági Szakága és a verseny rendezője!

2007. augusztus 11. szombat,

08:00 – 08:30  Betétprogram – Sportautók szabadedzés
09:00 – 09:10  V. kategória 1. időmérő edzés
09:15 – 09:25 IV. kategória 1. időmérő edzés
09:30 – 09:40  VI. kategória 1. időmérő edzés
10:00 – 10:10  I/2. kategória N, A és F csoport 1. időmérő edzés
10:15 – 10:30  I/1. kategória N, A, RX8, F csoport 1. időmérő edzés
10:35 – 10:45  II. kategória 1. időmérő edzés
11:00 – 11:10  V. kategória 2. időmérő edzés
11:15 – 11:25  IV. kategória 2. időmérő edzés
11:30 – 11:40  VI. kategória 2. időmérő edzés
12:00 – 12:10  I/2. kategória N, A és F csoport 2. időmérő edzés
12:15 – 12:30  I/1. kategória N, A, RX8, F csoport 2. időmérő edzés
12:35 – 12:45  II. kategória 2. időmérő edzés
13:00 – 13:10  V. kategória 1. verseny
13:15 – 13:25  IV. kategória 1. verseny
13:30 – 13:40  VI. kategória 1. verseny
14:00 – 14:10  I/2. kategória N, A és F csoport 1. verseny
14:15 – 14:30  I/1. kategória N, A, RX8, F csoport 1. verseny
14:35 – 14:45  II. kategória 1. verseny
15:00 – 15:10  V. kategória 2. verseny
15:15 – 15:25  IV. kategória 2. verseny
15:30 – 15:40  VI. kategória 2. verseny
16:00 – 16:10  I/2. kategória N, A és F csoport 2. verseny
16:15 – 16:30  I/1. kategória N, A, RX8, F csoport 2. verseny
16:35 – 16:45  II. kategória 2. verseny
17:00 – 19:00  Betétverseny – Sportautók verseny

2007. augusztus 12. vasárnap

08:15 – 08:45  Betétprogram – VIP Autók szabadedzés
09:00 – 09:10  V. kategória 1. időmérő edzés
09:15 – 09:25  IV. kategória 1. időmérő edzés
09:30 – 09:40 VI. kategória 1. időmérő edzés
10:00 – 10:10  I/2. kategória N, A és F csoport 1. időmérő edzés
10:15 – 10:30  I/1. kategória N, A, RX8, F csoport 1. időmérő edzés
10:35 – 10:45  II. kategória 1. időmérő edzés
11:00 – 11:10 V. kategória 2. időmérő edzés
11:15 – 11:25  IV. kategória 2. időmérő edzés
11:30 – 11:40  VI. kategória 2. időmérő edzés
12:00 – 12:10  I/2. kategória N, A és F csoport 2. időmérő edzés
12:15 – 12:30  I/1. kategória N, A, RX8, F csoport 2. időmérő edzés
12:35 – 12:45  II. kategória 2. időmérő edzés
13:00 – 13:10  V. kategória 1. verseny
13:15 – 13:25  IV. kategória 1. verseny
13:30 – 13:40  VI. kategória 1. verseny
14:00 – 14:10  I/2. kategória N, A és F csoport 1. verseny
14:15 – 14:30  I/1. kategória N, A, RX8, F csoport 1. verseny
14:35 – 14:45  II. kategória 1. verseny
15:00 – 15:10  V. kategória 2. verseny
15:15 – 15:25  IV. kategória 2. verseny
15:30 – 15:40  VI. kategória 2. verseny
16:00 – 16:10  I/2. kategória N, A és F csoport 2. verseny
16:15 – 16:30  I/1. kategória N, A, RX8, F csoport 2. verseny
16:35 – 16:45  II. kategória 2. verseny
17:00 – 19:00  Betétverseny – VIP autók verseny