A Milan hivatalosan is bejelentette a partnerségét az Off-White divatmárkával.
A klub az elmúlt hónapokban előrehaladott tárgyalásokat folytatott az új ruházati partner ügyében. Az elmúlt egy évtizedben a Dolce & Gabanna, a Diesel és a Harmont & Blaine után most újabb divatmárkával kötött együttműködést a Milan.
A Milan a hivatalos honlapján jelentette be, hogy partnerséget kötött az Off-White olasz luxus divatmárkával, amelyet Virgil Abloh amerikai divattervező alapított.
A felek együttműködésének köszönhetően az Off-White lett a klub hivatalos stílus- és ruházati partnere. A megállapodás részeként az olasz divatmárka biztosítja a Milan férfi és női csapatainak a ruhakollekciót a pályán kívül.
Az új egyenruhákat először a Chelsea elleni idegenbeli mérkőzés előtt fogják magukra ölteni a játékosok.
Casper Stylsvig, a Milan szponzorációért felelős igazgatója: “Ez a partnerség egy ambiciózus projekt, amelyet két innovatív és globális márka indított. Klubként nagyon határozott elveink vannak: a kulturális inkluzivitás és az egyenlőség. Ezért büszkék vagyunk arra, hogy az Off-White divatmárkával elindulhatunk ezen az úton közös jövőképpel és küldetéssel. Ez újabb bizonyítéka annak, hogy a Milan képes más ágazatokkal együttműködve megteremteni a kapcsolatot a fiatalabb generációkkal.”