A Spar Magyarország Kereskedelmi Kft. személyében új támogatóval bővült a Kis Sándor – Czeglédi Péter alkotta kettős, valamint a Technosport Hungary csapata.
Magyarország egyik vezető kiskereskedelmi hálózatának megjelenésével új színfolt érkezett a technikai sportok világába, melyre korábban hazánkban kevés példa volt.
Mindkét fél üdvözli az új együttműködést, amely a jövő hétvégén, szeptember 24-én kezdődő marokkói világkupa futammal veszi kezdetét, s az év végéig szól.
Feiner Péter a Spar igazgatóságának elnöke
A Spar szponzorációs tevékenységében, a kulturális értékek megőrzésére tett erőfeszítések mellett, fontos szerepet játszanak a sportot támogató kezdeményezések is, melyekben örömmel vállalunk partnerséget. Támogatjuk ezért, azokat a törekvéseket, amelynek mindenkori élvezője és részese az ember. Reméljük a Technosport Hungary csapata a SPAR támogatásával további nagyszerű sikereket ér el.
Kis Sándor
Nagyon örülök, örülünk, hogy a SPAR Magyarország Kft. bekapcsolódik a technikai sportokba és a terep-rallye világ résztvevője lesz. Úgy gondolom az, hogy Magyarország egyik legnagyobb kereskedelmi hálózata fantáziát lát ebben a fajta megjelenésben és beszáll az autósportba mindenképpen egy új színfoltot jelent majd a technikai sportágakban. Természetesen azt szeretnénk, ha ennek a marokkói együttműködésnek lenne folytatása, másrészt bízom benne, hogy úgymond az első fecske után további kereskedelmi vállalatoknak, láncoknak is érdekes lesz az a megjelenés, amit az autósportban el lehet érni.
A dinamikusan fejlődő SPAR áruházlánc a magyar élelmiszerkereskedelmi piac meghatározó szereplője. Az üzletek száma és forgalma alapján is a SPAR Magyarország egyik vezető hálózata. Munkatársainak száma közel 11.000 fő, ezzel az egyik legnagyobb privát foglalkoztató az országban. A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. 1990-ben alakult meg. Az első SPAR szupermarket Tatán nyílt meg, s a fejlődés, a piaci terjeszkedés az óta töretlen, rendkívül dinamikus. A vállalat minden évben 15-20 szupermarketet, és 3-5 INTERSPAR hipermarket áruházat létesít, melyekben több mint 30 ezer féle árucikkből válogathatnak a vásárlók.
A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. 2006 évi árbevétele meghaladta a 245 milliárd forintot. A SPAR hálózat jelenleg 197 üzlettel rendelkezik, melyből 150 SPAR szupermarket, 20 Kaiser’s szupermarket és 27 INTERSPAR hipermarket. 2007 végére a SPAR üzleteinek száma az országban meghaladja majd a 200 egységet.
A SPAR világ-márkanév a kiváló minőségű áruknak, a széles választéknak és a vevőközpontú kiszolgálási kultúrának köszönhetően rendkívül népszerű, jó image-zsal bír. Magyarországon évente 100 millió vevő fordul meg a cég üzleteiben.
A SPAR Csoport Center Management tevékenységet is végez, ennek keretében üzemelteti az 1997-ben megnyitott Europark Bevásárló Központot és a cég által teljesen felújított Batthyányi téri Vásárcsarnokot.
A cég központja Bicskén található, közel 10 hektáros területen. Az 1994-ben épült logisztikai központot folyamatosan tovább fejlesztik, a raktár területe jelenleg meghaladja a 35 ezer négyzetmétert. Ugyanitt 2002-ben került átadásra az új irodaház, melyet 2005-ben jelentősen kibővített a vállalat. 2008 őszére egy második, a meglévőnél nagyobb logisztikai központ átadása van tervben.
A SPAR márka 75 éves sikertörténetének alapja, az a tudatos kereskedői attitűd, melynek lényege: vevőinek csak a legfrissebb árut kínálja, a legjobb minőségben, kedvező áron. Szakmai professzionalizmusa kimagasló, a vevő mindenkor az elvárt szolgáltatást kapja. A SPAR márkának hitele van, globálisan és hazánkban is. A cég legfontosabb vállalati szemlélete: A vásárló áll a középpontban!
E filozófia része a különféle vásárlói igényekhez igazodó széles áruválaszték, – a termékek 90 %-ban magyar termelőktől, beszállítóktól kerülnek a hálózatba – a vonzó árszint és a vevőket partnernek tekintő, őket kiszolgáló vállalati irányelv.