Bő két év után nem folytatódik tovább a felek együttműködése – ezt a FIFA 22 videojátékot fejlesztő EA Sports jelentette be a hivatalos honlapján.
2020 augusztusában lett a Milan prémium partnere a videojáték-ipar vezető fejlesztő cége és csatlakozott a szponzorok listájához, miután a klub szakított a konkurens Pro Evolution Soccert fejlesztő Konamival. A bejelentés alapján az idény végén véget ér az együttműködés.
Az EA Sports a hivatalos honlapján jelentette be, hogy 2022. július 1-től megszűnik a milannal kötött exkluzív marketing partnersége.
A közlemény szerint a partnerség befejezése nem lesz hatással az eddigi játékélményre, ugyanis a Milannal kötött játékon belüli licencszerződés folytatódik. Ez azt jelenti, hogy a klub neve, címere, stadionja és a játékosok nevei a valóságnak megfelelően fognak szerepelni a játékban és változatlanok maradnak.
Ami változás lesz, hogy az ősszel megjelenő FIFA 23-at már nem fogja népszerűsíteni promóciós és reklám jelleggel a klub a hivatalos internetes platformjain, továbbá a Milanellóban és a San Siróban lévő reklámtáblákon sem fog megjelenni a játék.