Autó
2016. május 6. péntek, 09:52
Egyidejűleg több promóciót is indít a Hyundai a foci idei csúcseseménye alkalmából: az autók és a labdarúgás iránt érdeklők esélyei így többszöröződnek, belépőjegyeket és még sok más ajándékot nyerhetnek!
A 2016-os labdarúgó Európa-bajnokság támogatásának alkalmával a Hyundai Motor több, a meglévő és leendő ügyfeleket mozgósító akciót szervez az európai piacokon.
Vezessen és nyerje meg meccsjegyét!
A hazai promóció során a tesztvezetésre a központi adatbázisba regisztrálnak az érdeklődők új modellek tesztvezetésére, közelebbi megismerésére. Az autók kipróbálásának időpontját a márkakereskedés értékesítési munkatársai és a regisztráló érdeklődők egyénileg egyeztetik a regisztráció során. A sorsoláson csak az az ügyfél vehet részt, aki az adatbázisban minden adatot hiánytalanul és pontosan megadott. Az utolsó regisztrációs nap május 30. Az országos adatok összesítését követően véletlenszerűen, géppel sorsoljuk ki a nyerteseket május 31-én. A promóciós időszakban új Hyundai autókat vásárlók is részt vesznek a sorsoláson, a nyertesek a meccsbelépők mellett különleges szállást és ellátást is élvezhetnek útjuk során.
Nyereményjáték:
Új Hyundai személyautó vásárlók között (szerződéskötés 2016. május 30-ig) sorsolunk:
Fődíj: 1 db páros belépő a franciaországi UEFA Futball Európa-Bajnokság Ukrajna–Írország csoportmérkőzésére, június 16-án, Lyonban. A belépők mellé a Szervező biztosítja továbbá 2 fő részére a szállást és ellátást, valamint megszervezi az odautazást, szórakoztató programokat és viseli azok költségét. A nyertest a lyoni Hotel Okko-ban szállásoljuk el, a programok között választható lesz városnézés, kirándulás a környéken. Az érkezés napján üdvözlő vacsorán vesznek részt, másnap az ebéd egy kellemes, igazi francia vendéglőben lesz, a mérkőzést követően pedig a stadionban lesz díszvacsora.
Nagydíj: 9 db páros belépőjegy a franciaországi UEFA Futball Európa-Bajnokság Izland–Magyarország csoportmérkőzésére, június 18-án, Marseille-ben. A belépők mellé a Szervező biztosítja továbbá a szállást és ellátást, valamint szórakoztató programokat és viseli azok költségét. A nyertesek Marseille-ben a Hotel Intercontinentalban szállnak majd meg. Az érkezés napján üdvözlő vacsorán várják őket, másnap városnézés vagy kirándulás programokon vehetnek részt a környéken. A mérkőzést követően pedig a stadionban szervezett díszvacsorán értékelhetik az izgalmas pillanatokat.
Nagydíjaink esetében az oda- és visszautazás megszervezése és költsége a nyerteseket terheli!
Csak tesztvezetésre regisztrált játékosok között sorsolunk:
Díjak:
5 db páros belépőjegy a franciaországi UEFA Futball Európa-Bajnokság Izland–Magyarország csoportmérkőzésére, június 18-án, Marseille-ben.
5 db páros belépőjegy a franciaországi UEFA Futball Európa-Bajnokság Ausztria–Magyarország csoportmérkőzésére, június 14-én, Bordeauxban.
A díjak esetében az utazás, szállás és ellátás megszervezése és költsége a nyerteseket terheli!
További nyeremények, vigaszdíjak:
100 db egyedi kulcstartó, amelyet a 2016-os franciaországi UEFA Futball Európa-Bajnokság magyar részvételének emlékére készítettek.
300 db szurkolói ajándékcsomag, melyek tartalma egyenként: 1 db felfújható szurkolóbot, 1 db szurkolói hangtölcsér kartonpapírból, 1 db felfújható szurkoló óriástenyér.
600 db vászontáska a Hyundai és az UEFA Futball Európa-Bajnokság logójával ellátva.
Szlogeníró pályázat
A Hyundai Motor 2000 óta az UEFA hivatalos partnere és mint ilyen, a sportolókat, a szervezőket és vendégeket szállító autókat, valamint szórakoztató eseményeket biztosít a nemzetközi bajnokságok során. Az idei Európa Bajnokság alkalmával a nemzeti válogatott csapatokat szállító buszokra egy-egy nemzeti szlogen kerül. A szlogent a facebookon javasolták a játékban résztvevők. A szép számmal érkező pályázatok között több, mint 2 000 magyar szlogen is volt. Ezek közül a Hyundai központ kiválasztott 3-at (a Hyundai és az UEFA számára is elfogadható stílusban). E három szlogen közül a legtöbb szavazatot elérő alkotás kerül a magyar válogatottat szállító buszra. Ahogy az az UEFA hivatalos honlapján ( www.uefa.com/uefaeuro/be-there-with-hyundai ) is olvasható, a győztes szlogen az egyszerű, de nagyszerű és rendkívül népszerű „Ria, Ria, Hungária!” lett. Érdemes böngészni az oldalt, hogy a többi résztvevő nemzet szlogenjeit is megismerhessék.
Szuper Drukker Társaság – Digitális Szurkoló Park
A Labdarúgó Európa-bajnokság mérkőzéseit megelőzően már lehet játszani a Hyundai által létrehozott Digitális Drukker Parkban. Az oldalra a létező közösségi profilok valamelyikével lehet regisztrálni, és a meccseket megelőzően és a mérkőzések idején is értékes nyereményekre lehet szert tenni. A mérkőzések előtt meg lehet tippelni a végeredményt. Ha a drukker kedvenc csapata kiesett, szurkolhat másik nemzet csapatáért is. Akinek már van belépőjegye, az is részt vehet a játékban a további nyereményekért érdemes beszállni!
A tagok között meccsbelépőket sorsolnak ki a frankfurti központban, valamint egy új i20 személyautót, 50 euro értékű Amazon vásárlási utalványokat és különleges helyszíni sofőrszolgálatot is nyerhetnek maguknak.