Villanymotor és összkerék-hajtás nélkül

Autó

2016. március 26. szombat, 19:23

Szerző: Mészáros Gergely

A villanymotornak és az ezzel párosuló összkerék-hajtásnak mennie kellett, ám a 3.5 literes V6-os biturbó motor megmarad Az Acura NSX GT+ versenyautóban.

acuransxgt3b

Japánban és Észak-Amerikában, közös erővel fejlesztik az Acura NSX GT3 versenyváltozatát, mely a homologizáció után az amerikai GT3 bajnokság 2017-es futamain áll rajthoz. Az NSX GT3-ból kikerült a villanymotor, viszont maradt a 3.5 literes, duplaturbós V6-os motor, hatfokozatú szekvenciális váltóval és hátsókerék-hajtással párosítva. Nyilvánvalóan a versenygép karosszériáját is az előírásokhoz alakítják, illetve aerodinamikailag is optimalizálják. A motor hűtéséről például nagyobb légbeömlő-nyílások gondoskodnak, hatalmas hátsó szárny gondoskodik a megfelelő leszorító erőről, s így tovább. Az Acura NSX GT3 jövőre debütál a sorozatban.

acuransxgt3

Forrás: www.formula.hu – RSS

XLsport.hu
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.